Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako uusperhe tehdä ison remontin

Vierailija
18.08.2012 |

Jos se tarkoittaa sitä, että lapset edellisestä liitosta ei voi tulla tapaamissopimuksen mukaan kuukauteen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin laittaisit OMAT lapsesi remontin ajaksi?

Toivottavasti tämä on vain huono provo.

Vierailija
2/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeus mutta ei velvollisuutta tavata lastaan. Tiedän useammankin tapauksen joissa etävanhempi (näissä kaikissa tapauksissa isä) saattaa koska vain sanoa, että ei hän muuten otakaan lasta sitten seuraavana tapaamiskertana. Silti äiti ei voi kieltäytyä antamasta lasta hänelle kun hänen vuoronsa on. Yksikin tekee nykyään niin, että ei puhu lapselle isän luo menosta ennen kuin isä oikeasti on jo matkalla, koska muuten pettymys olisi liian suuri kun taas kerran joutuisi sanomaan että ei se isä nyt sittenkään tullutkaan.

Mitään sanktiota ei näille isille ole tästä tullut eli eiköhän teilläkin remontti onnistu, jos etävanhempi on valmis sanomaan lapselleen että enpä sitten halua tavata sinua kuukauteen kun on tärkeämpääkin tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIssä te asutte? Missä omat lapsenne ovat? Eikö tapaamista voi järjestää mummolassa, tädin luona, hotellissa?

Miten on mahdollista, että jonkun mielestä on ihan normaalia olla tapaamatta omia lapsiaan kuukauteen remontin takia?

Vierailija
4/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin laittaisit OMAT lapsesi remontin ajaksi?

Toivottavasti tämä on vain huono provo.

Remontin aikana, kun ei olisi esim. vettä käytössä. Itse menisin omille vanhemmilleni lasten kanssa.

Vierailija
5/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten eivät ketkään muut lapset rempan aikana. Mummolaa ei ole, jonne isä voisi majoittua.

Vierailija
6/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kuin yksi mummola ja se on minun. Ei sinne oikein voi kokonaiseksi viikonlopuksi majoittua koko meidän perheen kanssa. Vanhemmille oli se ok, että minä tulen kahden lapsen kanssa, esikoiseni menee toiseen mummolaan. Ei ole tätejä, ei setiä, joiden luokse mennä.

Ap

Vierailija
7/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpylään, hotelliin, vuokramökille tms. Ei se tapaamissopimus ole sidottu johonkin tiettyyn tilaan tai huoneistoon.

Vierailija
8/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "lakialoite uusperheiden remonttien kieltämisestä niiden estäessä tapaamiset"

Vierailija
9/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk. Kylmää vettä on tullut keittiön lavuaariin kuukauden verran. Silti lapset ovat olleet ihan normaalisti 50%/50%. Ulkovessassa ovat käyneet ja tuttavalla suihkussa.

Kyllähän se onnistuu kun pistää onnistumaan

Vierailija
10/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tehdään putkitöitä. Ulkohuussia ei ole.

Vierailija
11/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kuin yksi mummola ja se on minun. Ei sinne oikein voi kokonaiseksi viikonlopuksi majoittua koko meidän perheen kanssa. Vanhemmille oli se ok, että minä tulen kahden lapsen kanssa, esikoiseni menee toiseen mummolaan. Ei ole tätejä, ei setiä, joiden luokse mennä.

Ap

Jos teillä kerran on vaan yksi mummola, niin miten se esikoinen voi mennä toiseen mummolaan?

Vierailija
12/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kuin yksi mummola ja se on minun. Ei sinne oikein voi kokonaiseksi viikonlopuksi majoittua koko meidän perheen kanssa. Vanhemmille oli se ok, että minä tulen kahden lapsen kanssa, esikoiseni menee toiseen mummolaan. Ei ole tätejä, ei setiä, joiden luokse mennä. Ap

nyt puhut ristiin

Jos teillä kerran on vaan yksi mummola, niin miten se esikoinen voi mennä toiseen mummolaan?

Se toinen mummola on tietysti ap:n ex-miehen vanhempien koti, johon olisi aika outoa tunkea ap:n miestä saati tämän lasta.

-ohis vaan

Vierailija
13/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotelliin, kylpylään, huvipuistoon tai vaikkapa tukholmaan.

Vierailija
14/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vaan minun ja exäni. Exän vanhemmista kyse.

Vierailija
15/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat saatte mukavan viikonlopun: sinä mummolassa lapsesi kanssa vaikka marjoja poimien ja miehesi lapsen kanssa ja exän seurassa illalla, kun lapsi nukkuu...

Vierailija
16/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonlopuksi hotelliin yms. Näinhän on jo moni ehdottanut.

Vierailija
17/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee viikonlopuksi lasten kanssa hotelliin, kylpylään, huvipuistoon tai vaikkapa tukholmaan.

Ap. mulla on lahjakortti syksyn risteilylle Tukholmaan viikkarilla, jos miehesi olisi valmis viemään edellisen liiton lapsensa risteilylle remontin aikaisella tapaamisella, voisin lähettää lahjakortin teille.

Laita sähköpostiosoitteesi.