Etäisällä flunssa alkanut viime yönä, pitääkö
minun suostua nyt siihen, että tuo lapsen takaisin siitä syystä, ettei ole nyt "isä-kunnossa", kun on vähän kuumetta ja nenä vuotaa?!
Meinasin repiä pelihousuni, kun heräsin aamukuudelta tekstiviestiin.
Kommentit (13)
Ilmeisesti sinulla ei ole riittävästi tietoa miesflunssan voimakkuudesta.
Yhteinen lapsenne, isä sairas, tietty otat lapsen hoitoon.
ja siksi vituttaa yli kaiken!
Itse en saanut apua isältä, kun olin 40,5 asteen kuumeessa mahakrampissa hoitaen taaperoa, kas kun mies kävi päivällä töissä! (Illalla ei luonnollisestikaan voinut lasta hakea edes muutamaksi tunniksi, että olisin saanut nukkua).
Jouduin lähteä myös yöllä päivystykseen ja jouduin pyytämään 50km päässä asuvaa siskoani tulemaan lapsen vahdiksi, kun isä ei parin kilsan päästä päässyt tulemaan.
Nyt sitten kehtaa soittaa, että voisinko ottaa lapsen jo tänään takaisin kotiin!
Ap
Voihan se suunnitelma olla päikkärit.
No, sano että sulla on suunnitelmia ja ei sovi
Voihan se suunnitelma olla päikkärit.
ja käskin soittaa illalla, jos on välttämätön pakko.
Ja ihan oikeastikkin minulla on suunnitelmia, ei tosin mitään sellaisia mihin en voisi lastani ottaa mukaan, mutta mielestäni minulla on oikeus saada joskus vähän hengähtääkin.
Ap
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=VbmbMSrsZVQ" alt="http://www.youtube.com/watch?v=VbmbMSrsZVQ">http://www.youtube.com/watch?v=VbmbMSrsZVQ</a>
Man cold, ihan kuin mun mies!
migreenistä joka on tuhat kertaa rankempaa kuin yksikään flunssa, jos samalla pitää taaperoa hoitaa.
Varmaan arvaattekin kuinka monta kertaa olen saanut apua silloin lapsen isältä?
Ap
Etenkin jos etä-isä ei ole kykeneväinen huolehtimaan hänestä.
Ei ole lapsen vika, jos isä on ääliö eikä ymmärrä auttaa lähi-äitiä silloin kun olisi tarve.
Ymmärtäisin ap:ta, jos olisi hankkinut 100 euron konserttiliput eikä voisi niitä tämän takia käyttää. Nyt kun ei ole kysymys siitä, vaan ihan puhtaasta lapsellisesta kiukuttelusta "kun ei exäkään auta minua".
Ajatteles nyt sitä lasta, mitä iloa sillä on tällä hetkellä olla isällään?
kun ollaan kipeänä, soitella jollekin apuja. Jos siis vaan flunssasta.
Etenkin jos etä-isä ei ole kykeneväinen huolehtimaan hänestä.
Ei ole lapsen vika, jos isä on ääliö eikä ymmärrä auttaa lähi-äitiä silloin kun olisi tarve.
Ymmärtäisin ap:ta, jos olisi hankkinut 100 euron konserttiliput eikä voisi niitä tämän takia käyttää. Nyt kun ei ole kysymys siitä, vaan ihan puhtaasta lapsellisesta kiukuttelusta "kun ei exäkään auta minua".
Ajatteles nyt sitä lasta, mitä iloa sillä on tällä hetkellä olla isällään?
isompi juttu kuin shoppailureissu ystävien kanssa esimerkiksi? Miksi se on niin, että lähivanhemman kuuluu aina joustaa ja venyä joka asiassa?
Että jos isä sairastuu niin missä lapset ovat sen ajan? Minun mielestä miehen pitää hommata lapsille joku hoitaja jos ei itse pysty lapsiaan hoitaa? Kyllä minäkin olen joutunut olemaan lasteni kanssa vaikka olenkin ollut kipeänä... Mutta ne miehet... Ne on sellasia itkupillejä kun saavat flunssan...