Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Empä sit lähde tänään juomaan :(

Vierailija
26.11.2005 |

Kaveri peru 10min ennen lähtöä, haluaakin lähteä jonkun muun kanssa. Se siitä kivasta illasta. Mä pääsenkin kotiäitinä niin usein lähtemään ulos. Piti purkaa johonki ku ottaa päähän niin hemmetisti. Hitto mulla on hyviä kavereita!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuollainen " kaveri" ! Minkälainen tyyppi vaihtaakin illanviettokaverin tuosta vaan...huh.

Olisiko sinulla rohkeutta lähteä yksin jonnekin? Ota vaikka pari rohkaisuryyppyä ennen lähtöä niin ei tunnu olo oudolta.

Joka tapauksessa, hauskaa iltaa missä ikinä sen vietätkin! Toivottavasti löydät parempia kavereita!

Vierailija
2/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka AV:lta löytyisi kaveri mukaan? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ees vähän aikasemmin ilmottanu ni olisin ehkä kerenny pyytää jonkun muun ja en olis laittautunu turhaan:/ Nyt on kiva istua koneella hienoissa vaatteissa ja meikeissä! Ei muuten ees anteeks pyytäny..

Vierailija
4/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin varsin erilaisesta syystä! Poika on isällään ja oikein " himokiekkoilija" . Huomenna on puolilta päivin kaksi peliä, joihin isä ei pysty kuskaamaan.

Itse kuitenkin valitsin, että toki vien poikamme peleihin ja jätän sitten omat pikkujoulut väliin ;) En kuitenkaan uskalla lähteä ajamaan, jos olen edellisenä iltana ottanut...

Vierailija
5/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

baariseuraa mielialojen mukaan. Kyseinen ihminen ei ole ainkaan ystäväsi, ansaitset parempaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi