Miksi teinit kuuntelee musiikkia aina TÄYSILLÄ??!
Menee kohta hermo...Pamautin jo huoneen oven kiinni ja pyysin moneen kertaan kuuntelemaan hiljemmalla, koska meillä on myös herkkäkorvainen koira. Mutta EI: Koko talo tärisee. Ärsyttävää. En ole yhtään sillä tuulella, että jaksaisin tällaista meteliä.
Kommentit (7)
Sun teini on ihan daiju. Kasvattaisit paremmin
noei. ite teininä kuuntelin visusti kuulokkeilla musiikkii ku olin koneel. johtu tosin ylihuolehtivasta äidistä joka kielsi musiikin kokonaan yhes vaihees syyttäen metallimusiikkia masennuksestani... :D mut opinpa visusta salaamaan kuulokkeil mitä kuuntelen.
mut kai se on vaan näitä teinien kapinointipiirteitä, et tehdään just toisin kuin vanhemmat käskee. ja että halutaan et koko maailma kuulee "miten hyvää musaa kuuntelee". tjtn sellasta, tiedäpä häntä.
kohta olis jokainen vuoron perään oven takana utelemassa, mitä se siellä nyt niin hiljaa itsekseen tekee.
Se haluu olla siellä rauhassa.
kavereiden kanssa niitä ei käytetä. Ihan kuin oma teinini haluaisi kavereiden seurassa oikein esittää, kuinka KOVAA MEILLÄ KUUNNELLAAN!!!!!
T: suurperheen äiti, joka autossa (yksin) soittaa niin täysillä ku tärykalvot kestää..
Kummallista, että eivät tiedä kuulokkeiden olemassaolosta..! Minä olen musiikista nautiskelija myös, ja kuuntelen niillä paljon mielummin koska perusmankka ei saa soundeista kaikkia sävyjä irti millään (toisin kuin hyvät kuulokkeet).