Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

taas on hauki yrittänyt raadella ihmistä! lukekaa kyseisestä linkistäni.

Vierailija
17.08.2012 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288492494859.html

siis mikä oikeesti noita haukia nykysin riivaa. tullu ihan hirveesti viime vuosikymmenen tai oikeestaan 2000 luvun aikana lehdistä ilmi noita hauen hyökkäys tapauksia. en muista et niitä ois kauheemmin ollu ennen sitä tai sit niistä ei oo vaan sillon raportoitu lehdissä.

mut ainaki näistä sais nyt semmosen kuvan et nyt vasta noita hyökkäilyjä alkanu tapahtumaan et hauet on seonnu jotenkin tai jotain.

voisko liittyä ilmastonmuutokseen?

koska eikös ilmastonmuutoksella ole tekemistä vedenkin kanssa tai vaikuta edes jollakin tapaa veteenkin.

mitä jos siitä on syntynyt jotain "myrkkyä" meidän vesiin tai sit meidän vedet on lämminny entisestään ja se on sekottaneet haukien päät. ei muiden kalojen tietty tai vaikka niillä sekoaiski nii ei ei oo semmosia petokaloja kuin hauki et vois sillä tavoin raadella ihmistä. mutta esim 20kg hauki vois hyvinki raadella ihmisen. onhan se verrattavissa vähän hai kalaan, eli kun ulkomailla lämpimissä trooppisissa vesissä elää ihan niitä oikeita haita mm. valkohaita jne. niin hauki vastaisi tavallaan vähän, tietysti pienempänä otuksena ja ei niin vaarallisena, niin ulkomaiden hai kaloja.

olihan joskus uutisoitu sellasiakin outouksia että delfiinejä oli ajautunu tonne meidän rannikoille ja joskus kai ihan oikeasti haikin? koska ne oli jotenkin seonnu kun tänne meille päin oli tullu sitä lämmintä vettä...

miten kamalaa! mä oon saanu jo jonkun kammon ja en mielelläni mee uimaan noihin järvivesiin enää. en käyny tänä kesänä kertaakaan uimassa..

tälläsii ajatuksii mulla tästä kala aiheesta. mites muilla?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla