Muistatko biisin Katujen kuningatar '77
Tuo kappale ilmeistyi vuonna 1986, eli laulussa kerrottiin naisesta joka biletti 9 vuotta aikaisemmin. Jo silloin tuo vuosi tuntui, että oli kauuukana takanapäin.
Nyt kun miettiin ajassa 9 vuotta taasksepäin, niin puhuttaisiin vuodesta 2003 ja sehän oli ihan just äsken =) Jännä mien aikankulu muuttuu kun ikää tulee.
Kommentit (9)
Surkea biisi, mutta aina sitä joku pyytää yhteislauluilloissa soitettavaksi.
muistan tosi hyvin!
Bilettämässä kun oltiin, niin tuo soi aina.
(Ja joo, oon niin vanha,että oon bilettäny 80-luvulla.)
joku oli laittanu juuri tuon biisin fb:n ja kuuntelin sen tänään vuosien vuosien tauon jälkeen! mikä sattuma että nyt joku mainitsee sen täällä!
Johtuen siitä, että jossain häntä luonnehdittiin 70-luvun Tampereen yöelämän halutuimmaksi poikamiestytöksi :-)
Pakko nyt avautua jonnekin. Minusta tämä on aivan kamala kappale. Hemmetin Iskelmä soittaa tuotakin korvaoksennusta turhan tiuhaan. Hyi olkoon.
Eikös se ollut Skädäm tai joku sentyyppinen yhden hitin ihme? Noita oli samanaikaisesti monta: Doora, Aika, Kolera jne.
En ole kuullut kappaletta, mutta tiesin sen olevan olemassa. Olen joskus googlannut katujen kuningatar, kun ajattelin selvittää puhutaanko minusta netissä.
Katujen kuningatar: h uora, joka kuvittelee elävänsä luxuselämää glittereineen ja turkkeineen.
Hyvä kappale!