G: Oudoin paikka, jossa olet sattumalta törmännyt johonkin tuttuun?
Oliko se jokin suurkaupunki vai missä?
Kertokaa :)
Kommentit (14)
Taikkuhieronnassa. Hymyiltiin ja tervehdittiin. Jälkilöylyt baaritiskillä.
Urheiluhullu naapuri tuli pyörällä vastaan noin 35 kilometrin päässä kotoa. Kaikenlaisia sekopäitä.
Serkku jota en ollut nähnyt reiluun kymmeneen vuoteen oli yhtäkkiä Jamaikalla hotellin uima-altaalla viereisellä aurinkotuolilla.
Olin kymmenisen vuotta sitten vierailulla Japanissa ja kävin Kusatsussa. Siellä törmäsin kaveriin, jonka kanssa en ollut ollut tekemisissä vuosiin. Siinä alun hämmästelyn jälkeen aloimme jauhamaan pskaa, ja siitä kaveruus alkoi tavallaan uudestaan. Viime viikonloppuna kävinkin viimeksi hänen luonaan.
Kotonani. Oli tullut vara-avaimella sisään kun olin vielä nukkumassa. En tiedä kuinka oli löytänyt avaimen.
Uusi työpaikka. Olin viimeksi nähnyt henkilön peruskoulussa täysin toisella puolella Suomea noin 10 vuotta sitten.
Kreikan saaristossa. Ei sinänsä mikään kaveri tms. mutta kumminkin ihminen, jonka "tiedän".
Homo baarissa, ihan vaan kusella käytiin molemmat. Hassu juttu, kuitenkin molemmat heteroita.
Junassa, kun olin itse väärässä vaunussa hätistelemässä tuttuani paikalta, joka ei ollut mun paikka.
Saanan huipulla vanhaan työkaveriin. Toinen erikoinen oli Milanossa kadulla opiskelukaveriin, satuttiin molemmat olemaan siellä lomalla.
Maarianhamina, ite asuin Tampereella ja tämä toinen Helsingissä. Lentokone, ihmisiä kotikunnastani, emme olleet samaa matkaseuruetta eikä lopullinen määränpää ollut sama. Utö, molemmat osapuolet ihan omalla omatoimimatkalla.
Tapasin oppikoulun historianopettajani Roomassa espanjalaisilla portailla. Oli vaihtanut alaa ja ruvennut taidemaalariksi ja myi taulujaan portailla. Tapahtui vuosikymmeniä sitten, itse asuin Saksassa tuolloin. Mukava tapaaminen kun ystävystyimme open kanssa hyvin.
Pentuna. Olin avovaimon kanssa reissussa. Törmättiin baaritiskillä mun rakastajaan.