ostin kesällä 2012 halpis-vaatteita lapsilleni
ne eivät kestä kuin yhden pesun
eli palasin merkkivaatteisiin, sorry vaan
jopa kirppisversioina merkkivaatteet ovat kestävämpiä kuin halpisvaatteet ( paitsi suomalaiset halpisvaatteet, kuten esim. lassie)
Kommentit (7)
kuudesskympissä eivätkä mene miksikään.
Miten sinä niitä vaatteita oikein peset jos pilalle heti saat?
niin itse kuin lapsetkin. Ja mä vielä rummutankin lähes kaikki vaatteet ja hyvin on kestäneet.
H&M:n lastenvaatteisiin, myös Benettonilta, Lindexiltä ja Zaralta on löytynyt sopuhintaan ihan laadukkaita vaatteita.
H&M: vaatteista monet ovat kestäneet useammallakin lapsella ihan hyväkuntoisina, ja minä olen kuitenkin aika kranttu lastenvaatteiden suhteen, inhoan nukkaantuneita ja kulahtaneita vaatteita joten sellaisiin en puen lapsiani koskaan.
Näyttää siltä, että esikoisen (Hennesiltä ostetut) vaatteet menevät vielä ensi kesänä kuopuksella jos tuo poika ei ehdi niitä hajottaa =)
Lindexin vaatteista on ollut huippuja, mutta siellä on myös huonompia..eli tarkkana saa olla ostaessa. H&M.stä en ole niinkään tykännyt.
Olen eniten eläissäni pettynyt Legon trikoopuseroon. Sen luulin olevan laadukas 25e ovh-hinnan perusteella...no, heti ekassa pesussa kuvio kulahti, ja kolmen pesun jälkeen reklamoin. Myyjäliike Keltainen ketun myyjät vain pyöritteli pääitään. Ei ollut heidän mielstään kulahtanut tarpeeksi. Enpä jalallanikaan astu enää kyseiseen liikkeeseen, kun sain niin huonoa palvelua...raha heille kelpaa, muttei vastata laadusta.
Meillä ainakin ovat kestäneet paidat, farkut yms. todella hyvin siistikuntoisina useista pesuista huolimatta.
Sitä vastoin kalliit Meandi:n trikookankaiden värit haalistuvat melko nopeasti.
alesta vielä, jos vain saa. Aina kestää hyvin pesut sun muut.
Mä kyllä pesenkin aina pesuohjeen mukaan enkä liian täysiä koneellisia sillonkaan.
H&M:n lastenvaatteisiin, myös Benettonilta, Lindexiltä ja Zaralta on löytynyt sopuhintaan ihan laadukkaita vaatteita.
H&M: vaatteista monet ovat kestäneet useammallakin lapsella ihan hyväkuntoisina, ja minä olen kuitenkin aika kranttu lastenvaatteiden suhteen, inhoan nukkaantuneita ja kulahtaneita vaatteita joten sellaisiin en puen lapsiani koskaan.