Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkasin eksää tahallani. :,(

Vierailija
17.08.2012 |

Itken sen perään näköjään vieläkin enkä halua, että se älyää sen. Vaihettiin muutama viesti just, se kävi tuossa yksi ilta kahvilla ja kerto nyt että siitä tuli morkkis. Sillä kun on avovaimo.

Tulipas paska fiilis, olin näköjään jo salaa iteltäni ajatellu vaikka mitä. Oli pakko laittaa sille tyly ja ilkeä viesti ettei nää kyyneleet näy sille asti.

:,,,(((

Ja joo, erosta on kaksi ja puoli vuotta, miehiä olen tapaillut ja keskittynyt omaan elämääni. Ei vaan auta, ei.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kysyy varovaisesti*

Tää mies oli semmonen elämän rakkaus, mutta se valitettavasti oli ykspuolista näköjään. En ole koskaan tuntenut olevani niin kotonani kuin hänen kanssaan. En ennen häntä enkä hänen jälkeen. Hän oli juuri sellainen, että ei tarvinnut miettiä mitään, ei tullut edes mieleen miettiä mitään. Aina kun hänet näki, niin tuntui ihan fyysisesti, mitenkä koko kehoon levisi lämmin tunne. En osaa edes selittää. :(

Vierailija
2/3 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaavaa, vaan ihan että "mitäpä tuosta, ei se niin hauska ilta ollut".

Joo, siis lähinnä vaan vähättelin sitä juttutuokiota vaikka se näköjään mulle merkitsi ihan jotain muuta.

ap :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei oikein edes masenna. Olo on täysin tyhjä. Mitä väliä on millään? En jaksa tai en keksi syytä että miksi mun pitäisi mennä suihkuun tai edes syödä.

Ei varsinaisesti edes ahdista, kaikki on aivan merkityksetöntä. En halua edes jutella kenellekään tästä. Mitä sillä on väliä oikeastaan miltä musta tuntuu, kun kuitenkin kuolema joskus korjaa senkin?

Tuntui hyvältä äsken itkeä, mutta sekin meni jo ohi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi