Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä uuvuttavaa on seksissä?

Vierailija
16.08.2012 |

Mä saan siitä energiaa! Ja siksi seksiä onkin joka päivä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle se on rentouttavaa ja energiaa antavaa. Sitä paitsi jos en saa joka päivä, en pysty keskittymään töissäkään kun himot kaihertaa niin paljon.

Vierailija
2/15 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mies tee sen fyysisen liikkumisen.

Ja ihmistä alkaa nukuttamaan kun saa ja laukeaa, se on fysiologinen homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menee hyvää lukemisaikaa turhaan ähinään ja hikoiluun. Suihkussakin pitää sen jälkeen käydä.

Vierailija
4/15 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mies tee sen fyysisen liikkumisen.

Ja ihmistä alkaa nukuttamaan kun saa ja laukeaa, se on fysiologinen homma.

Mutta miksi seksi on uuvuttavaa ettei sitä voi harrastaa päivittäin? Kun se sanottiin syyksi, ei halun puute?

Vierailija
5/15 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menee hyvää lukemisaikaa turhaan ähinään ja hikoiluun. Suihkussakin pitää sen jälkeen käydä.

Vierailija
6/15 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten nukuta seksin jälkeen, päin vastoin, en meinaa saada nukuttua.

Vierailija
7/15 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuvuttavinta on juuri se, että seksiin käytetyn ajan voisi käyttää niin monella muullakin tavalla, kuten juurikin lukemalla ja keskustelemalla. Rakastan lukemista! Uuvuttavaa on myös saada itsensä tarpeeksi kiihottuneeseen tilaan.

Minulle seksi ei ole koskaan missään parisuhteessa kenenkään miehen kanssa ollut energiaa antavaa. Jos on pitkään ollut paljon seksiä, jotenkin romahdan ja tarvitsen tilaa ympärilleni.

Vierailija
8/15 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa on ollut (lähes) aina, kun on hommiin jaksanut ruveta, mutta se hetki, kun pitäisi ryhtyä toimiin, on ratkaiseva. Yleensä nukuttaa enemmän.

Vierailija
9/15 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ryhtyminen. Kivaa on ollut (lähes) aina, kun on hommiin jaksanut ruveta, mutta se hetki, kun pitäisi ryhtyä toimiin, on ratkaiseva. Yleensä nukuttaa enemmän.

Siis siihen miksi seksi joskus tuntuu uuvuttavalta. Lisäksi oikeasti olen väsyneempi seuraavana päivänä jos on tullut vaikka sen tunninkin myöhempään valvottua seksin takia.

En myöskään kiihotu kovin helposti ja harvoin etukäteen, yleensä se tulee vasta siinä tilanteessa kun on jo aloitettu "hommat".

Ehkä mä olen vaan vähemmän seksuaalinen ihminen kuin jotkut. En kuitenkaan missään nimessä aseksuaali.

-se joka teki aloituksen uuvuttavuudesta

Vierailija
10/15 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ryhtyminen. Kivaa on ollut (lähes) aina, kun on hommiin jaksanut ruveta, mutta se hetki, kun pitäisi ryhtyä toimiin, on ratkaiseva. Yleensä nukuttaa enemmän.

Siis siihen miksi seksi joskus tuntuu uuvuttavalta. Lisäksi oikeasti olen väsyneempi seuraavana päivänä jos on tullut vaikka sen tunninkin myöhempään valvottua seksin takia.

Jos yöunia on mahdollista nukkua normaalisti n. 6 t/yö, mutta seksi veisi unista vielä tunnin, niin eipä sitä kovin usein jaksa valvoa myöhään.

Vierailija
11/15 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole uuvuttavaa. Ajatus seksistä oman puolison kanssa voi hyvinkin olla.

Vierailija
12/15 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuvuttaa on se kun pitäisi olla sellainen sex kitten ja sitten ei oikeasti ole. Eli on pakko teeskennellä ettei ole lahna, ja tuskin ne näyttelijätkään näyttämöllä ollessaan kokevat että ei tästä yhtään vaivaa ole. Jännittävät ennen jne. Vaikka näytöksen jälkeen oliskin sitten ihan jees fiilis.

Vierailija
13/15 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun seksistä puhutaan, kaikki on sellaisia himoköyrijöitä, jotka panee useita kertoja päivässä mitä mielikuvituksellisimmissa asennoissa. Sitä, että jonkun seksielämä ei olekaan yhtä villiä, käytetään lyömäaseena hymiöiden saattelemana. Tulee tosi epänormaali olo.

Vierailija
14/15 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen kerta pitää harrastaa esileikkiä hemmetin kolme tuntia, yritän saada sen tekemään asioita jotka sytyttäisivät minua, ihan ottamalla kädestä kiinni vieden sen oikeaan kohtaan ja sanomalla mitä pitäisi tehdä. Vaan ei. Tökkää kerran tai kaksi ja sitten siirtyy takaisin sinne väärään paikkaan. Ja märisee kun en oikein syty. Lopulta useamman tunnin (ja jos lapsi hereillä niin parinkin dvd:n vaihdon jälkeen puolisko toteaa mielessään että ottaa edes sen oman tyydytyksen kun en taaskaan syty, hoitaa homman loppuun ja minä pääsen lopultakin tekemään jotain muuta.

Syttyisin huomattavasti paremmin spontaanista pikapanosta eli housut kinttuun, suoraan sisään, hoidetaan homma parissa minuutissa ja sit vois jatkaa muita hommia. Uuvuttaa jo ajatuskin siitä että pitäisi tuntikausia tuhlata aikaa johonkin joka ei johda oikeasti yhtään mihinkään kun sinä aikana voisi pestä kaksi koneellista pyykkiä, imuroida, käydä kaupassa, laittaa ruokaa, viettää lapsen kanssa aikaa ja vaikkapa opiskella jotain, räyh!

Eli lyhyesti, vihaiseksi tuleminen uuvuttaa =(

Vierailija
15/15 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero