Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiskupin käyttäjät hoi!

Vierailija
16.08.2012 |

ostin Lunetten kupin kokoa 2 ja olen yrittänyt nyt opetella sen käyttöä. aluksi oli ongelmia saada kuppi paikoilleen, mutta sen sain onnistumaan vasta kun muutin taittelun ns. kannuksi. Olen myös lyhentänyt antennia vähän, mutta silti se tuntuu ikävästi välillä. Toisinaan koko kuppi tuntuu hieman epämukavalta, vaikka kuvittelen saavani sen riittävän syvälle ja oikein. Falskaamisongelmaa ei ole, mutta poisottaminen on yhtä tuskaa. En saa kuppia pois kuin kyykistymällä ja ponnistamalla samalla, tosi työlästä! Antakaa nyt hyvät ihmiset hyvin käytännön vinkkejä, etten paiskaa koko vempelettä mäkeen heti käytön alkutaipaleella. Kotioloissa kupin kanssa hätäseen pärjään, mutta töihin ym. en kyllä vielä kupin kanssa uskaltautuisi näillä taidoilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaat vielä lisää sitä antennia pois. Sitä ei oikeasti tarvitse mihinkään, koska kuppi on tosi harvoin niin täynnä, että sen voisi vain vetää pois antennista kiskaisten. Mä oon leikannut sen kokonaan pois.

Poista kuppi niin, että työnnön kaksi sormea emättimeen kuoin sivuille ja puristat sitä vähän kasaan. Kas kun se kuppi on pysynyt tiiviisti paikallaan, koska sen sisään on laittovaiheessa tullut pieni alipaine, niin se ei siitä paineesta vetämällä irtoa. Sun pitää puristaa kuppia kasaan, jolloin se alipainekin katoaa. Puristettuna se on helppo vetää pois, eikä tarvi ponnistella.

Vierailija
2/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edellinen. Mulla meni useampi viikko, että touhussa alkoi olla jotain järkeä ja useammat menkat, että homma muuttui sujuvaksi. Todennäköisesti sun ei edes jatkossa töissä tarvi kupin kanssa pelata, ainakin itse vaan laitoin aamulla paikalleen ja illalla tyhjäsin lukuunottamatta ekaa vuotopäivää.

Kärsivällisyyttä! Kuppi oikeasti tekee menkoista siedettävät, kun alkukankeuden päihittää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kierukkaa. Muuten vain hankalaa :)

Vierailija
4/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaat vielä lisää sitä antennia pois. Sitä ei oikeasti tarvitse mihinkään, koska kuppi on tosi harvoin niin täynnä, että sen voisi vain vetää pois antennista kiskaisten. Mä oon leikannut sen kokonaan pois.

Poista kuppi niin, että työnnön kaksi sormea emättimeen kuoin sivuille ja puristat sitä vähän kasaan. Kas kun se kuppi on pysynyt tiiviisti paikallaan, koska sen sisään on laittovaiheessa tullut pieni alipaine, niin se ei siitä paineesta vetämällä irtoa. Sun pitää puristaa kuppia kasaan, jolloin se alipainekin katoaa. Puristettuna se on helppo vetää pois, eikä tarvi ponnistella.

mulla menee aina kuppi yön aikana ja usein päivälläkin niin syvälle että ilman täysmittaista antennia en varmaan saisi sitä ollenkaan ulos, tai vaivalloisen "kupinsynnytysoperaation" avulla ainoastaan.

Sen takia koska se on mulla niin syvällä en myöskään tasaa tuota painetta mitenkään vaan vedän vaan kupin antennista ulos - hyvin tuo on aina onnistunut niukan vuodon päivinäkin.

Vierailija
5/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla menee aina kuppi yön aikana ja usein päivälläkin niin syvälle että ilman täysmittaista antennia en varmaan saisi sitä ollenkaan ulos, tai vaivalloisen "kupinsynnytysoperaation" avulla ainoastaan.

Sen takia koska se on mulla niin syvällä en myöskään tasaa tuota painetta mitenkään vaan vedän vaan kupin antennista ulos - hyvin tuo on aina onnistunut niukan vuodon päivinäkin.

Vierailija
6/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niukat kuukautiset ja kuivat limakalvot. Kupin poisottaminen sattuu, mutta helpompi ottaa kun painaa sitä kasaan, niin kuin edellä kerrottiin. Meinasin jo luopua kupin käytöstä, koska tyhjentäminen hankalaa kivun vuoksi, mutta on NIIN paljon mukavampaa olla kupin kanssa, kun haiseva side pikkuhousuissa. Minuakin antenni haittasi alkuun, mutta en enää huomaa sitä. Niukkojen kuukautisten vuoksi tyhjennän kupin vain aamulla ja illalla, töissä sen kanssa ei tarvitse alkaa pelaamaan. Käytän myös ceridal ihoöljyä limakalvoille kuukautisten aikana, lisää käyttömukavuutta kun ei ole niin kuivat limakalvot (helpompi poistaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan