teinien farkkukoot, jelppikää hiukan...
lasten farkkujen koot loppuvat numeroihin 160 tai 170. Mikä numero sen jälkeen tulee aikuisten kokonumeroissa pojilla? Siis mikä on pienin aikuisten koko?
Kommentit (8)
on tuumina.
eli millaiset tuumakoot ovat niitä pienimpiä? En käytä itse farkkuja, joten olen kokonumeroista ihan pihalla.
että 28 tuumaa vastaa jokseenkin tota 170cm kokoa. Joten siitä alkaen tai ylöspäin sitten sovittelemaan aikuisten kokoja. Me myyjät ollaan sitä varten liikkeissä että voi kysyä! :)
on tuumina.
eli millaiset tuumakoot ovat niitä pienimpiä? En käytä itse farkkuja, joten olen kokonumeroista ihan pihalla.
http://www.stadium.fi/oppaat/koko-oppaat/koko-opas-leviksen-tuumakoot
27 jos on tosi hoikka. 28 saattaisi sopia. vyötärö 28 lahkeet 30 tuumaa. Katso tarkemmin jostain mittataulukosta. Vaikka elloksen luettelosta.
senttikoosta aikuisten kokoon siirryttäessä (poika tai olla silloin n. 177 pitkä). Riippuu pituudesta ja hoikkuudesta (meillä pitkä ja hoikka eli nyt pituus 188 ja housut nyt 30/34).
että 28 tuumaa vastaa jokseenkin tota 170cm kokoa. Joten siitä alkaen tai ylöspäin sitten sovittelemaan aikuisten kokoja. Me myyjät ollaan sitä varten liikkeissä että voi kysyä! :)
27 jos on tosi hoikka. 28 saattaisi sopia. vyötärö 28 lahkeet 30 tuumaa. Katso tarkemmin jostain mittataulukosta. Vaikka elloksen luettelosta.
on tuumina.