Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan kestäisitte tylsää työtä, jos olisi "taloudellinen pakko"?

Vierailija
16.08.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestin 5 vuotta. Sitten tuli tunne että aivan sama, otin lopputilin. Yllättäen maailmanloppu jäi tulematta. Muutaman kuukauden päästä pääsin opiskelemaan.

Vierailija
2/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikää tyuö ei ole pelkkää unelmaa, vaan sisältää yleensä paljon tylsää rutiinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vain tylsää. Olen valinnut tietoisesti tylsän työn ja olen tehnyt sitä jo 14 vuotta ammattiini valmistumisen jälkeen, ja aion tehdä eläkeikään asti jos terveyttä ja ikää piisaa.

En ole koskaan ymmärtänyt sitä että työn tarttisi olla jotenkin kivaa. Riittää kunhan se ei ole kamalaa, tylsä on oikein hyvä. Että rahaa saa vain sillä että sietää tylsyyttä, eipä siinä mitään.

Vierailija
4/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hermoja raastava työ. Kestäisin niin kauan, että keksisin jotain muuta.

Paitsi ehkä jos tylsä työ olisi siivoamista, sillä se huonontaisi itsetuntoani (syyttä, tiedän).

Vierailija
5/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyödytä yhtään ketään ja tätä tehdään ihan tyhmästi. Tässä ei edes maalaisjärkeä käytetä (olen kyllä kehittämisehdotuksia sanonut pomolle, mutta kun ei!).

ap

Vierailija
6/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyödytä yhtään ketään ja tätä tehdään ihan tyhmästi. Tässä ei edes maalaisjärkeä käytetä (olen kyllä kehittämisehdotuksia sanonut pomolle, mutta kun ei!).

ap

mitä se työntekijän ongelma on että työ ei hyödytä ketään ja tehdään tyhmästi? Kunhan palkka juoksee niin ihan sama.

Vierailija
7/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeroko?

Vierailija
8/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

mitä se työntekijän ongelma on että työ ei hyödytä ketään ja tehdään tyhmästi? Kunhan palkka juoksee niin ihan sama.

verorahoja voisi paremminkin käyttää.

ap

Vierailija
9/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja riippuu tietysti syystä miksi tylsässä työssä on.

Jos siksi, että ei ole koulutusta tai työkokemusta, viihtyisin pari vuottaJos taas kyseessä olisi ihan toisenlaiseksi, vaativaksi ja vastuulliseksi väitetty työ, mutta pelkkää yksinkertaista rutiinipaskaa, olisin parista päivästä pariin kuukauteen...

Molemmista kokemusta!

Vierailija
10/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeroko?

kuin 2000 €

ap