Hups! Menkat myöhässä ja seksiä ilman ehkäsyä :/
Hmm... Harrastin eilen seksiä ilman ehkäsyä. Ajattelin, että on sen verran varmat päivät ettei kuitenkaan mitään tapahdu.
Tänään sit rupesin tarkastamaan että millos mulla on ollu viimeks menkat ja huomasin, et menkkojen ois pitäny alkaa jo maanantaina! :O Mitenkäs mulla kierto tällein heittelee?
Viimeksi seksiä ollu varmaan 4 kuukautta sitten, joten raskaana en ole.
Kommentit (9)
Mietin vaan et kuinkahan sekasi mun menkat on että olikohan nyt loppujen lopuksi kauheen varmat päivät :P
ap
Mietin vaan et kuinkahan sekasi mun menkat on että olikohan nyt loppujen lopuksi kauheen varmat päivät :P
ap
tod. näk. ovulaatio ollut vähän myöhässä, mutta silti tapahtunut jo kauan sitten.
Tosin kannattaa kyllä olla vähän varovaisempi ehkäisyn kanssa, varsinkin jos ei edes tiedä mikä kierron vaihe menossa. Nimim. kokemusta on.
Meillä toimi ehkäisymenetelmänä 9 vuotta, mutta sittenpä sattui kierto heittämään häränpyllyä aika totaalisesti, joten viimeisimmät 'varmat päivät' köllötteleekin tossa mun vieressä sitterissä :D
En kyllä usko että voisit olla raskaana. tod. näk. ovulaatio ollut vähän myöhässä, mutta silti tapahtunut jo kauan sitten.
Tosin kannattaa kyllä olla vähän varovaisempi ehkäisyn kanssa, varsinkin jos ei edes tiedä mikä kierron vaihe menossa. Nimim. kokemusta on.
todella epätodennäköstä ois. Ei mua ees jännitä että tuleeko menkat vai ei, kyllä ne tulee.
Mut ei oo pitkään aikaan vaan heitelly kierto tällein, alkaakohan mulla jotkut vaihdevuodet lähenemään?!
ap
niin kannattaisko varmistaa ne varmat päivät jälkiehkäisyllä.
Onko sulla siis oman miehen kanssa noin harvoin seksiä vai oliko kyseessä satunnainen kumppani? Kantsii muistaa myös vaihdevuosi-iässä suojautua sukupuolitaudeilta. Oikeesti.
niin kannattaisko varmistaa ne varmat päivät jälkiehkäisyllä.
Onko sulla siis oman miehen kanssa noin harvoin seksiä vai oliko kyseessä satunnainen kumppani? Kantsii muistaa myös vaihdevuosi-iässä suojautua sukupuolitaudeilta. Oikeesti.
ihme käy, että oon raskaana, niin tottakai haluan sen lapsen! :D
Kumppani on satunnainen, mutta tuttu. Ei huolta kumittomuudesta.
ap
että tulisin raskaaksi. Just olen parille kaverille julistanut kovaan ääneen, että ei enää ikinä! Esikoinen on jo sen verran iso, että saan nukkua hyvin ja elämä on helpottanut. Toivottavasti kohtalo ei kuullut... :D
Taidan salaa kuitenkin ehkä ihan pikkiriikkisen toivoa!
ap
pointtisi ?