Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ole aikuisena saanut mitään tukia valtiolta

Vierailija
16.08.2012 |

tuntuu vaan että maksan muiden tukia koko ajan...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävellyt tai ajanut yleisellä tiellä, et kulje missään katuvalojen palamisalueella, sulla ei ole kaapeliyhteyttä nettiin tai telkkariin, et ikinä käy lääkärisä paitsi yksityisellä ja silloinkaan et käytä kelakorvausta, et tarvi mitään lääkkeitä,

Vierailija
2/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptilääkkeet kelan osaksi maksamina? Yksityislääkärin kelakorvaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sulle in ihan paskan hailee, että noudatetaanko tällä lakeja vai ei, koska sä et trvi oikeusjärjestelmää ylläpitävää palveluakaan. Sulla ei ole osoitetta eikä sulle koskaan tule postia.

Noin pääsääntöisesti sä et ole olemassa ilman valtion tukea.... tämä on iso ongelma joissain keshitysmaissa kun esim lapset ei saa henkilöpapereita eikä heitä ole missään rekisterissä ja sitten heitä ei virallisesti ole olemassa.

Mä luulen, että sä et vaan tajua, mistä maksat.

Vierailija
4/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaan käynyt koulua? Olet itse ollut tai lapsesi on ollut päivähoidossa? Käytät kirjastoa? Ne ovat kaikki valtion vahvasti tukemia laitoksia.

Jos sinulla on asuntovelkaa, saat vähentää lainasi korot verotuksessa. Samoin työmatkakulut.

Kyllä sinuakin on ihan kivasti tuettu, vaikket ehkä suoraa tukea ole saanutkaan. Haluaisitko vaihtaa osia jonkun syrjäytyneen tai sairaseläkäläisen kanssa?

Vierailija
5/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelitko kokonaan ilman opintotukea? Hatun noston arvoinen paikka.

Vierailija
6/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissäkin on aika paljon valtion tukea.

Vierailija
7/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

verotuksessa matkakuluja tai asuntolainan korkoja tai tehnyt kotitalousvähennyksen eli saanut vähemmän veroja maksettavaksesi.

Oletko käynyt edes peruskoulua, lukiota tai jotain ammattioppilaitosta tai korkeakoulua tai yliopistoa, joissa ei missään ole ollut lukukausimaksua.

Vierailija
8/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin yhteiskuntaopin kurssitukseen,koska vaikutat aika tietämättömältä yhteiskunnan mekanismeista. Helpottas varmaan sitä pahaa oloasi.

Vierailija
9/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä yhteiskunnan hyvin tukemaa julkista liikennettä

Vierailija
10/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä varmaan kieltäydyt myös äitiyspakkauksesta, lapsilisästä yms

Vierailija
11/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(paitsi nyt jostain syystä). Niidenkin yhteyksien rakentamiseen kun on käytetty melko lailla yhteiskunnankin varoja.

Vierailija
12/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiet,nettiliittymät, katuvalot jne. on sama asia kuin valtion antamat tuet, niin eikös kannattaisi muuttaa systeemi ja vähentää valtion maksamia anottuja tukieuroja niiltä, joilla nämä palvelut ovat eniten käytössä! Kaikki asumis-, sosiaali- ja muut tuet pois, jos asuu alueella, jossa on 5 km säteellä koulu, terveyspalvelut, asfaltoidut kadut, pyörätiet jne.

Tukia pitäisi maksaa vain niille, joille valtio suo nyt vähemmän kuin muille.

Vierailija
13/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska maataloustuet ovat aika huomattavat.

Vierailija
14/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan lapsilisää ja kotihoidontukea.En usko et tuttavapiirissäni on yhtään ihmistä joka saisi ton enempää.

Eikö sulla AP ole lapsia?

Vierailija
15/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tarkkuutta tuohon, mitä valtio tarjoaa. Olen samaa mieltä, että ap valittaa turhasta, mutta on esimerkiksi vähän hassua katsoa tueksi verovähennysoikeudet - maksat veroja siitä hyvästä, että saisit maksaa vähemmän veroja?

Myös nuo netti ja kännykkäyhteydet on vähän niin ja näin. Olisi hyvä, että joku esittäisi sen, miten paljon valtio on muka infraa tukenut vai onko tukenut ollenkaan, koska ne ovat yksityisesti tarjottuja palveluja ja syrjäisimpiä alueita lukuunottamatta en ainakaan ole kuullut, että niitä olisi tuettu.

Oscar.

Vierailija
16/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP aikoi ilmeisesti aloittaa keskustelun sosiaalituista eli toimeentulotuesta,kelan rahoista yms.tajuamatta et koko yhteiskunta on yhteisillä rahoilla rakennettu.

Ap ei ole itse saanut koskaan opintotukea,asumistukea,työttömyysrahaa,sairauspäivärahaa,lapsilisää,kotihoidontukea,äitiyspakkausta/rahaa yms.

Vierailija
17/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtio tukee minua, kun on teitä pykännyt :), onhan se niinkin, mutta eiköhän ap tarkoita puhtaasti jaettavasta/annettavasta tuesta, ei siitä, mikä jokaisen käytössä ole,

mutta av on saivareen lempimesta!

Vierailija
18/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole itse saanut koskaan opintotukea,asumistukea,työttömyysrahaa,sairauspäivärahaa,lapsilisää,kotihoidontukea,äitiyspakkausta/rahaa yms.

ettei ole noita tukia koskaan aikuisena saanut, mutta täällä kohkataan maatoloustuista :D, joista ap:kin hyötyy, jos ostaa kotimasta safkaa...