Mä haluaisin KaunisPieniElämä-blogistin elämän !
Olen niiiiiin kade kaikesta, kaikki on niin ihanaa. On siistiä, on aikaa, on rahaa, on terveyttä, on onnellisuutta, on kaunista.
Eniten kuitenki se että se ehtii ja kerkeää enemmän kun mä viikossa. Koko ajan jotain uutta ehtii tehdä, leipoa, sisustaa ja askarrella.
Ja koti on aina siisti.
Ja pakko olla rahaakin kun meinaan kaikki on viimisen päälle sisustettu (eikä halvalla) ja matkustelevat yms. ja äiti on kuitenkin kotona !
Kommentit (15)
samanlaista sisustuskamaa itsellesi. Blogi lienee nettikaupan mainos?
tilitystä avioliiton vaikeuksista, mielenterveysonngelmista, lasten kouluvaikeuksista tai kuvia räjähtäneestä huushollista. Eihän se blogi ole yhtä kuin totuus, se on vain julkisivu ja mainos. Hyvä mainos, ammattilaisen tekemä. Voihan olla ettei rouva itse edes siivoa taloaan, hyvinkin saattaa kannattaa ostaa se palvelu ja keskittyä blogin väsäämiseen. Toki onnellinen tämä nimenomainen bloginpitäjä voi hyvinkin olla, mutta kenenkään elämä ei ole täysin särötöntä onnea. Joskus siltä voi vaikuttaa ulkopuolisen silmissä. Kadehtiminen on täysin turhaa, kannattaa vaan keskittyä siihen omaan elämään ja tehdä siitä omannäköisensä. Ja muistaa että onni syntyy muusta kuin oikeista kalusteista ja kalliisti puetuista lapsista.
viestittävät, että pinnan alla on paljon peiteltävää.
kyllä mäkin saisin kodistani tuollaisia kiiltokuvia aikaseksi jos olisi rahaa.
Mä en oikeastaan kadehdi, mä vihaan. Mä vihaan ihmisiä, joilla on helppo ja mukava elämä ja paljon rahaa.
äidin maun mukaiseksi :(
Tuntuu, että äiti elää jotain omaa unelmaansa eikä anna lastensa touhuille ja mielikuvitukselle tilaa. Joskus on maininnut, että teki jonkun jutun yhdessä lapsen kanssa, mutta lopputulos on kovin kuitenkin äidin näköinen.. Suorat rivit, sointuvat värisävyt jne. Lapsen kädenjälki olisi toisenlaista.
Oikeastaan kamalan surullista :(
Tuo hiekkarantaleiri oli itsessään jo huvittava: taidokkaasti toteutettu, mutta miksi ihmeessä lapsia ohjataan jopa ulkona pikkusievään näpertelyleikkiin? Äiti tuntuu tekevän niitä viime kädessä itselleen - ovat toki esteettisiä, mutta ovatko sitä mitä pienet lapset todellisuudessa haluavat tehdä?
..ostaisin tosiaankin jos mulla olisi yhtä paljon rahaa kun heillä !
Kenellä oikeesti voi olla noin paljon rahaa kun äiti on vielä kaiken lisäksi kotiäiti ?!
Itse raadan vittu niskalimassa ja just ja just pärjätään perusasioiden kanssa.
Luoja että korpee.
Ihailen kovasti blogistin aikaansaannoksia ja käyn itse usein inspiroitumassa kyseisellä sivustolla, mutta tuo rantaleiripostaus ehkä hieman hämmensi. Antoi jotenkin teennäisen vaikutelman. Vaikka voihan se olla, että hänen poikansa innostuu juuri tuollaisesta "tyylikkäästä" leikistä...Omiani olisi vaikea kuvitella näpertämään vastaavissa leikeissä :D
Toiset ovat taitavia käsitään ja jaksavat siivota kotia ahkeraan ja saavat paljon apua isovanhemmilta ja miehellä on pitkä loma ja lyhyet työpäivät (miehen ammatti?), perintöjä tms. ja osaavat valokuvata. Turha sun mitään kadehtia, kun et tiedä totuutta. Se blogi on vain pieni siivu blogistin elämää ja tässä tapauksessa suurelta osin nettikaupan mainos.
Tuo hiekkarantaleiri oli itsessään jo huvittava: taidokkaasti toteutettu, mutta miksi ihmeessä lapsia ohjataan jopa ulkona pikkusievään näpertelyleikkiin? Äiti tuntuu tekevän niitä viime kädessä itselleen - ovat toki esteettisiä, mutta ovatko sitä mitä pienet lapset todellisuudessa haluavat tehdä?
Minäkin mietin niiden todella hienojen hiekkarantakuvien jälkeen, että saiko niillä oikeasti leikkiä, ja jos sai niin miltä mahtoi tavarat ja lapset näyttää leikin jälkeen. Valkoiset paidat saa pesussa puhtaaksi, mutta entäs hiekka leluista?
Mutta kaunis blogi kyseessä, jota tykkään käydä katsomassa. Itselläni menee ihan liikaa aikaa netissä ja tv:n ääressä, eikä meillä valitettavasti ole askarteluhuonetta...
..ostaisin tosiaankin jos mulla olisi yhtä paljon rahaa kun heillä !
Kenellä oikeesti voi olla noin paljon rahaa kun äiti on vielä kaiken lisäksi kotiäiti ?!
Itse raadan vittu niskalimassa ja just ja just pärjätään perusasioiden kanssa.Luoja että korpee.
... mutta ooneksi korpeaa vaan toisinaan. Joskus suorastaan huvittaa kuinka materialistinen ihminen olen :D
ko. blogisti on kyllä kätevä käsistään ja kekseliäskin, mutta lapsilähtöistä noi tekemiset ei kyllä tunnu olevan.
En tiedä onko Suomessa (en ainakaan ole löytänyt) blogeja, jossa olisi ideoita lasten kanssa puuhaamiseen ja askarteluun nimenomaan niin, että ei tarvitsisi omistaa pientä puusepän verstasta tai äidin ostata ommella. Katsokaa vaikka vinkkejä täältä miten amerikkalaiset äidit ideoivat: helppoja ja hauskoja juttuja nämä sivut pullollaan. Tällaisia blogeja Suomeenkin, ihan varmasti joku osaisi täälläkin!
http://pinterest.com/playdrmom/kid-blogger-network-activities-crafts/
Mulla on kaunis koti (sisustus samaa tyyliä kuin KPE:ssä) ja ihana mies ja täydellinen lapsi. Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Terveyttä on ja harrastan urheilua kilpatasolla. Rahaa ei ole todellakaan yhtään ylimääräistä. Silti olen kateellinen, en vain osaa sanoa miksi ja mistä. Tulee ehkä vähän riittämätön olo kun lukee ko blogia.
Mulla on kaunis koti (sisustus samaa tyyliä kuin KPE:ssä) ja ihana mies ja täydellinen lapsi. Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Terveyttä on ja harrastan urheilua kilpatasolla. Rahaa ei ole todellakaan yhtään ylimääräistä. Silti olen kateellinen, en vain osaa sanoa miksi ja mistä. Tulee ehkä vähän riittämätön olo kun lukee ko blogia.
Eikö esim. lastenhuoneen tapetit mene likaisiksi tai kalusteet naarmuunnu? Haluisin samanlaisen kodin mutta meillä modernia mihen takia. =(
Seinät on maalattu lapsen huoneessa. Toki kalusteet naarmuuntuu, se kuuluu elämään :) Mutta ne ovat antiikkia ja vanhoja jo valmiiksi.
samoin! Varsinkin osaavan ja kerkeävän ja osallistuvan miehen voisin ottaa. ;) Mutta jos äiti on kotona eikä netissä niin paljon kerkeää. Jos ei rahaa paljon niin aloita vaikka leipomisesta ja oman kodin maalauksesta/tuunauksesta. Pikku hiljaa jos rahaa jää yli niin hankit kotiin vähän arvokkaampia tai saman tyylisiä huonekaluja edullisesti. Ostat vaatteet odd mollyjä ja chili norwaytä ja noa noaa. Sitten sinulla on aika samantyylinen elämä. =)
No, aiotko ottaa neuvoista vinkkiä?
Meillä haluisin samaa mutta olen miehen kanssa yhteistuumin hankkinut kotiin moderneja huonekaluja. Ja olisi hirveä urakka vaihtaa niitä. Samoin vaatteeni ovat modernimpaa tyyliä eikä varaa odd mollyihin. En tiedä miten minä saisin samanlaista elämää?