Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nukkuu vuorokaudessa 8-10 tuntia

Vierailija
15.08.2012 |

ja minä maksimissaan 6. Imetän pientä vauvaa ja olen sitte kotona. Mies käy töissä.

Onko ihan ok kun en jaksa siivota vaan mies joutuu tekemään sen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivotkaa yhdessä. Älä sotke.

Vierailija
2/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity nyt siihen vauvaan, ja yritä sotkea mahdollisimman vähän. Pieni vauva sitteriin tai Manducaan tms. ja saat ehkä perusjuttuja tehtyä, mutta jos se on ihan pieni, nin tärkeintä sulle on nyt auttaa vauvaa löytämään rytmi ja totuttaa pikkuista vaunuiluun ja lyhyisiin hetkiin esim. sitterissä, kehdossa tai pinnasängyssä. Sitten kun mies tulee töistä, se vois hoitaa vauvaa ja sinä hitusen siivota. Ja ihan ok, että mies siivoaa aluksi.

Ja kun vauva on päikyillä, vaikka sitten sisällä vaunuissa, niin yritä sinäkin nukkua.

Imettäminen ei tosin oikeuta lusmuiluun, mutta pikkuisen muu hoito kyllä. Jos mies ei hoida vauvaa yöllä, niin silloin ihan ok, että siivoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuku päiväunia yhdessä vauvan kanssa.

Kodin ehtii hoitaa helposti vaikka talossa on vauva.

Vauva ei tarvitse seuraa jatkuvasti, hänen pitää antaa olla myös omissa oloissaan.

Vierailija
4/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lakia jonka mukaan kotona olevan puolison pitää hoitaa kaikki kotityöt, kuten edellisistä vastauksista luulisi. Jos miehelle on ok hoitaa ne kotityöt, silloin se on ok. Sopikaa, keskustelkaa.

Vierailija
5/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se miehelle ok että vaikka olet kotona niin mies joutuu osallistumaan kodinhoitoon. Jos se on miehelle ok niin se on.

Mä kyllä hoisin kotona ollessa kaikki kotihommat mutta toisaalta mulla ei ollut mitään jaksamisongelmia vaikka sainkin lapset 40- ja 42-vuotiaina. Olen onnekseni sellainen etten tarvitse pitkää yhtäjaksoista unta ja nukahdan vaikka päivälläkin heti kun vaan pitkäkseni menen eli pystyin nukkumaan tarpeeksi pätkissä että olin pirteä.

Vierailija
6/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei tarvitse seuraa jatkuvasti, hänen pitää antaa olla myös omissa oloissaan.

Monetkaan vauvat eivät viihdy ollenkaan omissa oloissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän