Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Atoopikkoteinien äidit: uskaltaako lasta viedä kasvohoitoon

Vierailija
14.08.2012 |

kosmetologille, kestääköhän herkkä iho?

Allergioita ei ole, hiusrajassa hiukan epäpuhtautta, mutta iho sellainen ohut ja herkkä. Veisitkö?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos paljon epäpuhtautta veisin.

Vierailija
2/4 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppisi pitämään ihostaan huolta, siis myös käymään kasvohoidoissa. Käyn itsekin, vaikka hyväihoinen olenkin. En tietenkään halua aiheuttaa haittaa, siis ei mekaanista ihopuhdistusta vaan ultraääntä nuorelle jne. Lähinnä mietin niitä aineita, sopivatkohan ne atoopikolle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin joskus nuorempana kosmetologilla.. Lopputulos naama paisu, kuumotti. Suun kautta lääkkeet ja ihoon vahvat kortisoni voiteet. Enkä ole mennyt toista kertaa. Tuotteiden piti olla tosi hyviä jotka sopii varsinkin allegiselle ja atoopiselle.

Vierailija
4/4 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun iholleni kosmetologilla käynti tekee hyvää. Harmitti, etten teininä aiemmin mennyt, vaan emmin herkän ihoni vuoksi.

Mekaanista ihonpuhdistusta ei tietystikään kannata tehdä, vaan juurikin esim. ultraäänellä. Itselleni on yllätyksekseni sopinut myös kemiallinen ihonpuhdistus silloin, kun atopia on rauhallisessa vaiheessa. Toki pitää ensin varmistaa, että kosmetologilla on käytössään herkälle iholle sopivat tuotteet jne. Itse käyn kosmetologilla juuri näin kesäisin, talvella atooppine ihoni on paljon herkempi, enkä ainakaan mitään uusia hoitoja kokeilisi silloin.