Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemmat antavat kaupoissa lasten avata ostoksia ennen kuin ne on maksettu!

Vierailija
26.11.2005 |

Minusta on väärin, että lapsi saa juoda pillimehua, syödä karkkia, keksiä tms ennen kuin sitä on maksettu! Jos muksu ei osaa käyttäytyä kaupassa ilman, että saa jotain mässytettävää ei tarvitse sitä ottaa kauppaan mukaan ollenkaan!



Prisman kyylä

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosissaan, en tajua itsekään tuota tapaa.

Vierailija
2/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä näyttää muuten, että 4 vastausta ketjussa mutta kaksi vain näkyy.



Ihmetellen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeteslapsen äiti.

Vierailija
4/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itselläsi olisi kokemusta D-lapsen verensokerin nopeasta laskusta, et välttämättä lähtisi kaivamaan laukkujasi tai juoksemaan autosta varaeväitä. Helpompaa ja nopeampaa on juottaa lapselle esim. juuri sitä pillimehua, jos suklaa ei vaikka maistu pakottamallakaan.

Vierailija
5/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katsella jatkossa pahalla, jos joku lapsi juokin mehut ennen maksamista, sillä syy voi näköjään johtua myös terveydellisistä seikoista.



Tai voihan lapsen vanhemmat käydä haukkumassa varmuuden vuoksi ;) " miksi et syöttänyt lastasi ennen kauppaan tulosa?" tai " oletpa vastuuntunnoton äiti kun et ottanut lapsesi terveydellisesti syistä tarvitsemia ensiapu-eväitä mukaan!" Tuskinpa kukaan menee sanomaan mitään tuollaista.

Vierailija
6/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessähän on VARASTAMINEN, jos syö jotain, mitä ei ole maksettu. Meillä nuorimmainen alkaa joskus huutaa kaupassa, ja taskussa on yleensä joku näkkileivän palanen tms. vuoden ikäistä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään makkarat ja oluet kärryyn. Menen retkiosstolle ja laitan tulen grilliin. Istuskelen siinä ja syön rauhassa.

Kun nälkä loppuu, menen kassalle ja maksan laskun. Säästyn kotona tiskeiltä.

Vierailija
8/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsetta, hän oli todella janoissaan. (Ei huutanut, vaatinut, karjunut, vaan pyysi nätisti ja syystä.) Periaatteni on silti, että ensin maksetaan, sitten syödään/juodaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt maalaisjärkikin sen sanoo. Ne tuotteet ovat kaupan niin kauan kunnes olet OSTANUT NE ITSELLESI.



t. kauppias

Vierailija
10/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin annan lapsen syödä karkkipäivän karkit ja joskus pillimehun tai kesällä jäätelön jo kaupassa, onpahan rauhassa kun teen ostokset. ei luulisi ketään häiritsevän kun kuitenkin lopulta maksan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ensin totuttaa yhteen ja sitten opettaa myöhemmin ihan muuta..

Vierailija
12/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukutelkoon vaikka kuinka, mutta tyhmää antaa periksi. Sitten on joka kerran sama juttu. Nykyisin lapset eivät edes pyydä herkkuja ennen kuin ollaan kotona, kun en ole antanut bussissakaan sotkea mehujen ja jäätelöiden kanssa. Olisi todella noloa mennä maksamaan ostosta ja antaa kassalle tahmeat käärepaperit hinnan ottamista varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joku tulee itkee pillimehusta että ei saa juoda, ni ihan sama. Meillä lapset juo mehua kaupassa ja syö karjalan piirakoita, jos siltä tuntuu, miks lapset ei sais syödä siellä, ketä se haittaa. Enemmän se haittaa ku ukot juo olutta kaupan ulkopuolella, ja huutelee ohikulkioille. Mä maksan mitä on syöty ni hei haloo!

Vierailija
14/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen alkaa noin paljon rassaamaan, ota ihan rauhallisesti, elä ja anna toisten elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agnes-vanhempia. Siis huonoja.

Vierailija
16/16 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötkö itsekin kaupassa jos sinulla on kova nälkä ja kassajonot ovat pitkiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän