Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisinko sanoa kaverille, että ei sitä taida auttaa kuin lihavuusleikkaus?

Vierailija
14.08.2012 |

Painoa on varmaan yli sen 120 kiloa ja pituutta aika vähän.

Kaveri on koko ajan laihiksella, mutta ei onnistu. Milloin nutraa, milloin karppaa, milloin jättää rasvoja jne. Milloin yrittää liikkua, mutta sekin jää. Aina puhuu, että "sit kun mä oon laiha, niin sitä ja tätä". Siltä loppuu vaan kohta aika kesken, ei täällä kukaan ikuisesti elä. :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen se laihduttaminen vasta alkaakin, vai minkä taikakeinon kuvittelit sen leikkauksen tekevän?

Vierailija
2/13 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyväksyt hänet sellaisenaan kuin hän on!

Koolla ei ole väliä! Jos alat neuvomaan niin siitä ei tule kuin ongelmia tai sitten sä puhut itse koko ajan laihduttamisesta ja hän yrittää tulla hyväksytyksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samahan se on monilla kevyemmilläkin: sitku mä oon laiha-virttä vuodesta toiseen.

Joillekin uus laihis on syy elää, toiset menee vaikka italian kurssille tai zumbaan. Ja varmaan 80 % jättää uuden harrastuksen kesken.

Voithan vaikka ehdottaa yhteistä harrastusta joka tukisi laihtumista mutta eipä hänen ylipainonsa oikein sulle muuten kuulu.

Vierailija
4/13 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on liian lihava. Ehdota cambritse kuuria, vai miten se kirjotettaan. Äitini oli niin lihava, että lihavuusleikkausta ei saanut. Ravitsemusterapeutti ehdotti chambritse kuuria ja äitini laihtui vuodessa kolmannekseen entisestään. ja on parikymmentä vuotta yrittänyt laihtuttaa tuloksitta.

Vierailija
5/13 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKAINEN joutuu laihduttamaan ennen leikkausta jonkin verran, toiset enemmän ja toiset vähemmän.

Eikä ap:n ystävä ainakaan ole liian lihava.

Vierailija
6/13 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä onnistumaan ennenkuin hoitaa sen syömishäiriön syyn pois.

Vierailija
7/13 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän taas kertoo laihdutusponnisteluistaan, että oletko muuten koskaan harkinnut lihavuusleikkausta?

Vierailija
8/13 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se laihdutus tarvitse kuin sen oikean ajan ja oikean laihiksen ja kunnon inspiraation.

Vierailija
9/13 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se laihdutus tarvitse kuin sen oikean ajan ja oikean laihiksen ja kunnon inspiraation.

Olen vierestä seurannut jo kohta 30 vuotta sitä laihdutusta ja epätoivoa!

ap

Vierailija
10/13 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei laihduta, kun ei pysty pysymään ruokavaliossa. Ja kaverin nivelet alkaa olla siinä kunnossa, että se ei paljoo pysty liikkumaan.

En tiedä onko sillä joku psykologinen juttu, että niin kauan kuin se yrittää jotain perinteistä keinoa, niin se voi uskotella itselleen, että se laihtuminen on mahdollista ja "vain" hänen tahdostaan kiinni. Siis että se leikkaus olisi jotenkin epäonnistumisen tunnustamista?

ap

Vierailija
11/13 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutuskuurit sikseen ja pysyä samassa painossa. toki hänellä on ylipainoa mutta tuo hänen nykyinen tapansa ei asiaa todellakaan paranna.

jos mahdollista, minusta olisi ihanaa jos pystyisitte tekemään yhdessä ruokaa ja näin näyttäisit hänelle mallia.

tavallinen ruokaympyrä ja yksi herkkupäivä viikossa. taatusti kiloja lähtisi eikä tarvitse kituutella ja stressata.

Vierailija
12/13 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä täytyy laihduttaa myös laihdutusleikkaukseen päästäkseen? Eli jos siihenkään ei pysty niin...

Vierailija
13/13 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutuskuurit sikseen ja pysyä samassa painossa. toki hänellä on ylipainoa mutta tuo hänen nykyinen tapansa ei asiaa todellakaan paranna.

jos mahdollista, minusta olisi ihanaa jos pystyisitte tekemään yhdessä ruokaa ja näin näyttäisit hänelle mallia.

tavallinen ruokaympyrä ja yksi herkkupäivä viikossa. taatusti kiloja lähtisi eikä tarvitse kituutella ja stressata.

laihdutustensa perusteella jo aika paljon. En minä osaa aikuista ihmistä käydä neuvomaan miten pitää syödä tms. Taidanpa vaan täräyttää suoraan päin naamaa, että "mene saatanan akka sinne leikkaukseen".

Sitä leikkausta varten laihduttaminen on varmaan ihan eri juttu; se on määräaikainen paha, jossa on iso palkinto.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi