Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä te leveät naiset saatte takinne? Olen kaun hakenut

Vierailija
26.11.2005 |

talvitakkia ja mistään en ole löytänyt kun aina on ongelmana se kun ei tahdo tulla vetskari kiinni kun on niin mahtavat jenkkakahvat. Kevyttoppapukua olen haeskellut mutta kaikki mallit on niin ihme tiukkisia vaikka olen kokeillut niitä isojakin kokoja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa mullekin. jenkkakahvoja löytyy ja myös vauvamahaa nyt. ei mahdu kohta mihinkään, jätesäkkiinkö?

Vierailija
2/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytyy. Ja minä olen nyt siirtynyt teettämään paljon. Kun löytää hyvän ompelijan, niin ei tule kohtuuttoman kalliiksi. Teetin esim. jakkupuvun, joka kankaineen ja tarvikkeineen tuli maksamaan 220. Eli varmasti olis saman joutunut maksamaan liikkeessä, jos olis edes löytynyt, ja nyt on omien mittojen mukaan. Teetin myös ulkoilupuvun ja on tosi hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki vaatteensa?

Vierailija
4/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri ketjuina. Mutta Lorella on ainakin Helsingissä ja Tampereella. Jyväskylässä on Titaani, Lappeenrannassakin on joku Valtakadulla. Muista en tiedä.

Vierailija
5/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ainakin Adatto myy isojakin kokoja ja löytyy useammasta kaupungista. Useammassa kauppakeskuksessa tai kaupungissa on myös Mode-XL-mallistoa myyviä liikkeitä.