Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (9924)
Virve on kyllä erikoinen kumppani: Ei juo, ei syö, ei siivoa eikä laita ruokaa, ei halua lapsia eikä eläimiä elämäänsä, ei käytä rahaa mihinkään, ei ole kiinnostunut muista ihmisistä, ei mistään musiikista tai liikunnasta erityisesti, eikä oikeen mistään muutenkaan. Paitsi tietenkin itsestään. Mitä annettavaa Virvellä on normaaliin parisuhteeseen? Ehkä hänelle joku sopiva löytyy, en vaan itse (olen noin 50v ja elämää kokenut) oikein käsitä. On kyllä hyvin erikoinen (ja ahdistavan tylsä) tämä V tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Virve on kyllä erikoinen kumppani: Ei juo, ei syö, ei siivoa eikä laita ruokaa, ei halua lapsia eikä eläimiä elämäänsä, ei käytä rahaa mihinkään, ei ole kiinnostunut muista ihmisistä, ei mistään musiikista tai liikunnasta erityisesti, eikä oikeen mistään muutenkaan. Paitsi tietenkin itsestään. Mitä annettavaa Virvellä on normaaliin parisuhteeseen? Ehkä hänelle joku sopiva löytyy, en vaan itse (olen noin 50v ja elämää kokenut) oikein käsitä. On kyllä hyvin erikoinen (ja ahdistavan tylsä) tämä V tapaus.
Niin yleensä kun lähdetään sijoittamaan rahaa samoilla tarkoitusperillä kuin Virve, eli siis tavoitteena taloudellinen vapaus ilman palkkatyötä, niin sillä oletettavasti tarkoitetaan vapautta elää toiveiden mukaista, lähtökohtaisesti miellyttävää elämää. Virvekin toki aina väittää että elää toiveidensa mukaan, mutta vastaava taloudellinen tilanne on lähinnä köyhillä opiskelijoilla, työttömillä tai eläkeläisillä 🙄. Varmaan se palkkatyön välttely ja runsas joutilas aika ovat nyt ne Virven tärkeimmät arvot, sillä vapaudesta en kyllä hänen tilanteensa kohdalla puhuisi (vaikka sitä aina itse korostaakin).
Hankala todella sanoa millainen kumppani tuohon rinnalle sopisi, tavallaan tuntuisi että tehtävän täyttäisi hyvin vaikka joku kirjekaveri maailman toiselta puolelta 🤔. Saisi sitä ajatustenvaihtoa, mutta hitaasti ja harvakseltaan, ei tarvitsisi elää yhteisenä yksikkönä eikä tinkiä mistään omista tavoista, kuten ei myöskään käyttää kallista omaisuuttaan mihinkään maksullisiin elämyksiin saati yhteisen asunnon hommaamiseen, jne.
Virve ei ole yhden yön nainen. Hän deittailee tasan yhtä miestä kerralla.
Jos ei oltaisi anonyymilla palstalla niin järjestäisin kahvipakettiarvonnan siitä kuka veikkaa oikein ajankohdan jolloin Virve paljastaa olevansa suhteessa 😁
Hyvää viikonloppua kaikille!
No se on kyllä totta 😁. Tosin ne oikeat paikalliset on just niitä halvimpia että jos olut maistuu niin sitä kyllä saa edullisesti. Riippumatta siitä kenen kukkarosta menee 🤭.