Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (8372)

Vierailija
8361/8372 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virve sanoi että "edellisen kerran kun mittasin, oli 1,5 vuodessa vyötäröltä lähtenyt 17cm.... Nha Trangissa lähti joitakin senttejä." Eli noista lukemista vielä lisää pienentynyt. Ja siltä kyllä näyttää!

Nyt Virve oli viettänyt yksinään ihanaa treffi-iltaa. Mielenkiintoinen sanavalinta tuo treffit, olisihan se voinut olla vaikka koti-iltakin. Parisuhde tavalla tai toisella mielessä.

Mä oon itse huomattavasti pidempi (175 cm), mut oon huomannut, et itselläni noin 3 cm laihtuminen vastaa yhden vaatekoon pienentymistä. Nuo Virven luvut siis käytännössä tarkoittavat sitä, että hän olisi laihtunut vaatekoosta 42 kokoon 34. Voiko tuo mitenkään pitää paikkansa?

Minä olen joskus kuullut nyrkkisäännön 5 cm = 5 kg = yksi vaatekoko. Mutta varmasti yksilöllinen vaihtelu on suurta, ja toisaalta millä hyvänsä mittarilla tuollainen määrä kadonneita senttejä on iso, ellei ole kyse tosi isokokoisesta ja todella reilusti ylipainoisesta ihmisestä, jolla muutos ei välttämättä näy hurjasti päälle päin, kun se ei ole prosentuaalisesti niin suuri kuin pienemmällä ihmisellä (vaikka varmasti onkin havaittavissa selvästi esimerkiksi vaatekoon muuttumisessa). 

Vierailija
8362/8372 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tammikuulle varattu lentolippuja ja nautitaan elämästä kuala lumpurissa VIIMEISEN kerran. Paluu suomeen ja ruotsiin koittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8363/8372 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virve sanoi että "edellisen kerran kun mittasin, oli 1,5 vuodessa vyötäröltä lähtenyt 17cm.... Nha Trangissa lähti joitakin senttejä." Eli noista lukemista vielä lisää pienentynyt. Ja siltä kyllä näyttää!

Nyt Virve oli viettänyt yksinään ihanaa treffi-iltaa. Mielenkiintoinen sanavalinta tuo treffit, olisihan se voinut olla vaikka koti-iltakin. Parisuhde tavalla tai toisella mielessä.

Mä oon itse huomattavasti pidempi (175 cm), mut oon huomannut, et itselläni noin 3 cm laihtuminen vastaa yhden vaatekoon pienentymistä. Nuo Virven luvut siis käytännössä tarkoittavat sitä, että hän olisi laihtunut vaatekoosta 42 kokoon 34. Voiko tuo mitenkään pitää paikkansa?

Minä olen joskus kuullut nyrkkisäännön 5 cm = 5 kg = yksi vaatekoko. Mutta varmasti yksilöllinen vaihtelu on suurta, ja toisaalta

Totuus näyttää olevan tästä välistä. Ainakin Elloksella ja parilla muullakin firmalla vaatekoko vaihtuu 4 sentin välein: https://www.ellos.fi/sizeguide/ladies

Vierailija
8364/8372 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 165 cm pitkä ja vaatekoko on tän vuoden aikana muuttunut koosta 44 kokoon 36. Mitään tarkkoja mittoja ei ole antaa (koska en isoimmillani ottanut mittoja), mutta käyttämäni vaatteiden vyötärönympärys (jos on hyvin istuva vaate, ei löysä eikä kittana) on pienentynyt noin 20 cm. Rintaliivien kuppikoko pienentynyt kahdella kirjaimella.

Virven tai muiden ihmisten mitoista ja niiden suhteesta vaatekoon muuttumiseen en tiedä, mutta mulla näin.

Vierailija
8365/8372 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti

Itse asiassa nyt kun mietin, voisko se Virven vuosia käyttämä musta Telakka-mekko olla "läskien peittely mekko"? Eli jos hän oli lihonnut ja halusi piilottaa kilot mahdollisimman huomaamattomasti ei-vartalonmyötäiseen mekkoon? Uusien vaatteiden ostaminen ei tietenkään kiinnostanut, kun harvaan vaatteeseen kilot piiloutuvat yhtä nätisti.

Pakko sanoa tähän. Kuvittelin aikanaan, että ollaan Virven kanssa samankokoisia ja että hän oli löytänyt kivan pikkumustan arkimekon. Oon myös 155cm, XS kokoinen. Tilasin silloin aikanaan Virvestä innostuneena tämän Telakka mekon pienimmässä koossa. Oli mun päällä ihan älytön säkki ja mietin jo silloin miten voi olla Virvelle hyvä ja istuva. Että kyllä hän on tällöin ollut ihan muuta vaatekokoa jos tuo oli millään tavalla hyvä vaate.

Vierailija
8366/8372 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin että Virve kirjoitti TOISTAISEKSI viimeisen kerran KL, ei viimeisen.

Mun veikkaus: Nha Trang melko varmasti toinen kohteista. Ehkä pysähtyy jossain Bangkokissa ensin.

Vierailija
8367/8372 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionarvoista on, että vaikka miekkonen on KLssä, varasi lentoliput vain itsellensä.

Vierailija
8368/8372 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virven e-kupin rinnat on ehkä vaatineet yläosassa väljyyttä ja siksi Telakka-mekkokin istui hyvin. 

Vierailija
8369/8372 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on Kuala lumpurissa päivittänyt stooreihin videon usean makuuhuoneen asunnosta. Videolla näkyi miehiä. Olisiko mies muuttamassa nyt miesten kimppakämppään?

Vierailija
8370/8372 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatsimies näyttää asuvan nyt jossain kimppakämpässä toisten miesten kanssa. Virve vaikuttaa tekevän nyt ihan omia matkasuunnitelmiaan ja mies ei ole enää kuvioissa, eiköhän se ole nyt päivänselvää. Milloinkohan Virve uskaltaa sen mainita somessaan? Kaikki muut erot käsitteli avoimesti. Toki ei ollut naimisissa.

En ymmärrä mikä idea noissa Virven tanssivideoissa on.. 

Vierailija
8371/8372 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä videolla sanotaan mm. could live like this tai sinnepäin. Eiköhän tuossa jostain muusta ole kyse kuin asumisesta siellä äijien kesken.

Vierailija
8372/8372 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan kuulemma koko ajan puhelimella joko chattaamassa tai puhelua puhumassa, ja ihmetellään miten ympärillä on yhtäkkiä niin paljon uusia ja vanhoja ihmisiä.

Vierailija
8373/8372 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta siinä videolla sanotaan mm. could live like this tai sinnepäin. Eiköhän tuossa jostain muusta ole kyse kuin asumisesta siellä äijien kesken.

Alkaako nyt Jatsimieskin tehdä monitulkintaista mystistä somea...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi