Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (11548)

Vierailija
11541/11548 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on väärin. Ei toisen elämää saisi joukolla ruotia. 

Miksi ei? Itse hän on elämäänsä suoltanut nettiin jo yli vuosikymmenen. 

Niin olet sinäkin, ja niin on suurin osa ihmisistä. Ei oikeuta joukkoruotimista.

Suurin osa ihmisistä ei todellakaan suolla elämäänsä nettiin

Vierailija
11542/11548 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on väärin. Ei toisen elämää saisi joukolla ruotia. 

Miksi ei? Itse hän on elämäänsä suoltanut nettiin jo yli vuosikymmenen. 

Niin olet sinäkin, ja niin on suurin osa ihmisistä. Ei oikeuta joukkoruotimista.

En ole pitänyt julkista blogia tai Instagram-sivua. Ei siis pidä paikkaansa. Kavereille jaetut FB ja Instagram-postaukset ovat aivan eri asia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11543/11548 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on väärin. Ei toisen elämää saisi joukolla ruotia. 

Miksi ei? Itse hän on elämäänsä suoltanut nettiin jo yli vuosikymmenen. 

Niin olet sinäkin, ja niin on suurin osa ihmisistä. Ei oikeuta joukkoruotimista.

Kirjoittaako suurin osa ihmisistä todella nettiin siitä kuinka harrastavat kohdunkaulan tunnustelua raskaudenehkäisynä? Kirjoittelevat novelleja elämästään itsekeksittyjen sairauksien kanssa? Pussy pokerista? Ummetuksestaan ja siitä miten suolen täyttöaste vaikuttaa painoon? Vai oisko nämä ennemminkin Vain Virve -juttuja?

Vierailija
11544/11548 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on väärin. Ei toisen elämää saisi joukolla ruotia. 

Miksi ei? Itse hän on elämäänsä suoltanut nettiin jo yli vuosikymmenen. 

Niin olet sinäkin, ja niin on suurin osa ihmisistä. Ei oikeuta joukkoruotimista.

Kirjoittaako suurin osa ihmisistä todella nettiin siitä kuinka harrastavat kohdunkaulan tunnustelua raskaudenehkäisynä? Kirjoittelevat novelleja elämästään itsekeksittyjen sairauksien kanssa? Pussy pokerista? Ummetuksestaan ja siitä miten suolen täyttöaste vaikuttaa painoon? Vai oisko nämä ennemminkin Vain Virve -juttuja?

Ihana kirjoitusvirihe tuo pussy pokeri 🤣

Vierailija
11545/11548 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on väärin. Ei toisen elämää saisi joukolla ruotia. 

Miksi ei? Itse hän on elämäänsä suoltanut nettiin jo yli vuosikymmenen. 

Niin olet sinäkin, ja niin on suurin osa ihmisistä. Ei oikeuta joukkoruotimista.

Virve voi ottaa yhteyttä palstan ylläpitoon ja pyytää poistamaan ketjun. Sillähän tästä pääsee jos ärsyttää ja ei enää halua julkisuutta ja huomiota, ihan helppo ratkaisu.

Vierailija
11546/11548 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, myöntää ettei jokainen hävikkimössö ole toistamisen arvoinen herkullinen mestariteos, mutta huom: mikään ei ole silti koskaan ollut pahaa! (Kuvituskuvana jälleen aika oksennuksen näköinen annos)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11547/11548 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on väärin. Ei toisen elämää saisi joukolla ruotia. 

Miksi ei? Itse hän on elämäänsä suoltanut nettiin jo yli vuosikymmenen. 

Niin olet sinäkin, ja niin on suurin osa ihmisistä. Ei oikeuta joukkoruotimista.

Kirjoittaako suurin osa ihmisistä todella nettiin siitä kuinka harrastavat kohdunkaulan tunnustelua raskaudenehkäisynä? Kirjoittelevat novelleja elämästään itsekeksittyjen sairauksien kanssa? Pussy pokerista? Ummetuksestaan ja siitä miten suolen täyttöaste vaikuttaa painoon? Vai oisko nämä ennemminkin Vain Virve -juttuja?

Kyllä  Facebook-ryhmissäkin kirjoitetaan ihan vastaavanlaisista terveysasioista, esimerkiksi vaihdevuosiryhmissä.

Vierailija
11548/11548 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, myöntää ettei jokainen hävikkimössö ole toistamisen arvoinen herkullinen mestariteos, mutta huom: mikään ei ole silti koskaan ollut pahaa! (Kuvituskuvana jälleen aika oksennuksen näköinen annos)

Hirmuisia määriä ruokia ostaa. Viikon sisään on ostettu varmaan litra sokerijogurttia joka päivälle, paketti leipää joka päivälle (eilen kolme pakettia, tänään lisää), kanapaketti joka päivälle, iso köntti juustoa, paljon valmisruokia (tänään makaronilaatikko, eilen paketti kevätrullia ja kaksi valmiskeittoa jne.), litroittain smoothieta. Sitten kuvissa on ruokana kuitenkin vielä lautasittain pastaa, papuja, puuroa, pähkinöitä, kahdenlaista pitsaa. Päälle sitten vielä perusterveelliset pikku herkut kuten sipsit ja muut raksut, jäätelöpuikot ja suklaalevyt. Juu ja jokainen syökööt miten paljon haluaa, mutta veikkaan että puolet noista pääty roskikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan