Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (9931)
Virve on kyllä erikoinen kumppani: Ei juo, ei syö, ei siivoa eikä laita ruokaa, ei halua lapsia eikä eläimiä elämäänsä, ei käytä rahaa mihinkään, ei ole kiinnostunut muista ihmisistä, ei mistään musiikista tai liikunnasta erityisesti, eikä oikeen mistään muutenkaan. Paitsi tietenkin itsestään. Mitä annettavaa Virvellä on normaaliin parisuhteeseen? Ehkä hänelle joku sopiva löytyy, en vaan itse (olen noin 50v ja elämää kokenut) oikein käsitä. On kyllä hyvin erikoinen (ja ahdistavan tylsä) tämä V tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Virve on kyllä erikoinen kumppani: Ei juo, ei syö, ei siivoa eikä laita ruokaa, ei halua lapsia eikä eläimiä elämäänsä, ei käytä rahaa mihinkään, ei ole kiinnostunut muista ihmisistä, ei mistään musiikista tai liikunnasta erityisesti, eikä oikeen mistään muutenkaan. Paitsi tietenkin itsestään. Mitä annettavaa Virvellä on normaaliin parisuhteeseen? Ehkä hänelle joku sopiva löytyy, en vaan itse (olen noin 50v ja elämää kokenut) oikein käsitä. On kyllä hyvin erikoinen (ja ahdistavan tylsä) tämä V tapaus.
Niin yleensä kun lähdetään sijoittamaan rahaa samoilla tarkoitusperillä kuin Virve, eli siis tavoitteena taloudellinen vapaus ilman palkkatyötä, niin sillä oletettavasti tarkoitetaan vapautta elää toiveiden mukaista, lähtökohtaisesti miellyttävää elämää. Virvekin toki aina väittää että elää toiveidensa mukaan, mutta vastaava taloudellinen tilanne on lähinnä köyhillä opiskelijoilla, työttömillä tai eläkeläisillä 🙄. Varmaan se palkkatyön välttely ja runsas joutilas aika ovat nyt ne Virven tärkeimmät arvot, sillä vapaudesta en kyllä hänen tilanteensa kohdalla puhuisi (vaikka sitä aina itse korostaakin).
Hankala todella sanoa millainen kumppani tuohon rinnalle sopisi, tavallaan tuntuisi että tehtävän täyttäisi hyvin vaikka joku kirjekaveri maailman toiselta puolelta 🤔. Saisi sitä ajatustenvaihtoa, mutta hitaasti ja harvakseltaan, ei tarvitsisi elää yhteisenä yksikkönä eikä tinkiä mistään omista tavoista, kuten ei myöskään käyttää kallista omaisuuttaan mihinkään maksullisiin elämyksiin saati yhteisen asunnon hommaamiseen, jne.
Virve ei ole yhden yön nainen. Hän deittailee tasan yhtä miestä kerralla.
Jos ei oltaisi anonyymilla palstalla niin järjestäisin kahvipakettiarvonnan siitä kuka veikkaa oikein ajankohdan jolloin Virve paljastaa olevansa suhteessa 😁
Hyvää viikonloppua kaikille!
Aivan varmasti tämä kämppis on kuin onkin manbu mies tai joku toinen ihastus Nha Trangista.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti tämä kämppis on kuin onkin manbu mies tai joku toinen ihastus Nha Trangista.
Virven ihastus oli joku muu kuin manbun.
Pisti kyllä silmään kuinka Virve todellakin ajattelee kaiken jotenkin itsensä kautta. Eron jälkeenkään ei tarvinnut olla yksin koska Virve on koko ajan ollut oma yksikkönsä, eikä siten ole hukassa niin että joutuisi etsimään itseään. Itse ajattelen että eron jälkeen ollaan yksin koska se pitkäaikainen kumppani oli niin tärkeä että ei ole halua samantien alkaa tutustumaan uuteen ihmiseen.
Mulla on kokemusta yhden yön suhteista ainoastaan teini-ikäisenä. Sen oppii hyvin nopeasti toimiiko sellainen omalla kohdalla. Mulle ei toimi. Myöskään Virve ei harrasta yhden yön suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Pisti kyllä silmään kuinka Virve todellakin ajattelee kaiken jotenkin itsensä kautta. Eron jälkeenkään ei tarvinnut olla yksin koska Virve on koko ajan ollut oma yksikkönsä, eikä siten ole hukassa niin että joutuisi etsimään itseään. Itse ajattelen että eron jälkeen ollaan yksin koska se pitkäaikainen kumppani oli niin tärkeä että ei ole halua samantien alkaa tutustumaan uuteen ihmiseen.
Ilmiselvästi jotain hyvin merkittävää siellä Nha Trangissa tapahtui, Virve koki bestisten ja varmaan etenkin manbunin seurassa jotain sellaista kemiaa ja yhteyttä (kenties tosin osin yksipuolisesti, tai ainakin voimakkaammin kuin toinen osapuoli) jollaista ei jazzmiehen kanssa ollut ollut ehkä ikinä tai ainakaan enää aikoihin, ja nyt on kova kiire löytää lisää sitä tunnetta elämään. Tämä on oma veikkaukseni. Siksi siis tämä hoppu deittailemaan. Virve on löytänyt jotain sellaista varmaan itsestäänkin jota ei jazz-suhteen alkaessa ollut tajunnut (kaikki puhe siitä miten Vietnamin bestisten seurassa sai hyväksyntää ja olla täysin oma itsensä). Sitä emme tietenkään tiedä että sureeko tai käsitteleekö avioliittoaan lainkaan enää, en yllättyisi jos haluaisi jotain sutinaa nyt heti myös ihan vain näyttääkseen exälleen että hänelläkin menee hyvin ja seuraa löytyy, sen verran ehti tässä välissä sitä fuck you -energiaakin olla 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemusta yhden yön suhteista ainoastaan teini-ikäisenä. Sen oppii hyvin nopeasti toimiiko sellainen omalla kohdalla. Mulle ei toimi. Myöskään Virve ei harrasta yhden yön suhteita.
Kysyn ihan aidosti että miten voi etukäteen tietää ettei tule jätetyksi sen ensimmäisen yhteisen yön jälkeen. Mulle ei todellakaan sovi yhden yön jutut ja silti olen sellaisen kokenut vasten tahtoani, kun ghostattiin heti seuraavana päivänä.
No se on kyllä totta 😁. Tosin ne oikeat paikalliset on just niitä halvimpia että jos olut maistuu niin sitä kyllä saa edullisesti. Riippumatta siitä kenen kukkarosta menee 🤭.