Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (9864)

Vierailija
9861/9864 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Prahassa viime vuonna ja hintataso on korkea.

Vierailija
9862/9864 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsin merkityksettömältä, itsekeskeiseltä ja sisällöttömältä tämä Virven elämä mun silmiin vaikuttaa. Mä en ymmärrä mitä hän oikeen saa tuosta Prahan vierailusta, jos vain kulkee samoja katuja ja syö Lidlin tarjousruokaa. Eikö kiinnosta käydä syömässä paikallista ruokaa, tutustua paikalliseen kulttuuriin ja ihmisiin, kierrellä maata laajemmin? 

^ Tää on tää jatkuva ihmettelyn aihe Virven kohdalla, koska samahan toistuu joka maassa. Mutta kyllä sitä jaksaa ihmetellä että miksi edes matkustaa, luulisi pääsevän helpommalla kun vaan valitsisi yhden paikan jossa edullisuus kohtaa kriteerit täyttävän majoituksen ja voisi sitten rauhassa muodostaa ne aivan kaikkein halvimmat rutiinit siellä 🤷

Mä luulen, että Virve kaipaa sitä, että kävelymaastot muuttuvat. Hänhän tykkää tutkia uusia alueita ja katuja, mutta järkevästi saavutettavissa olevia uusia alueita ei riitä loputtomiin samassa paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9863/9864 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Prahassa viime vuonna ja hintataso on korkea.

Tän takia onkin tosi outoa että kohteeksi valikoitui juuri Praha, mutta varmaan se silloin manbunin pauloissa tuntui hyvältä idealta 🤷. Yllätti kyllä todella että antoi tollaisen suosituksen, tulisi enemmän mieleen että joku oma tätini voisi suositella Prahaa 😀. Ehkä toisaalta jenkin(?) näkökulmasta eurooppalaiset vanhat kaupungit ovat eri tavalla kiehtovia kuin meistä eurooppalaisista, joista monille Prahat, Wienit ja Budapestit tuntuvat ehkä enemmän tylsiltä turistirysiltä.

Vierailija
9864/9864 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin prahassa viime kesänä, ja yllätyin korkeasta hintatasosta. Hinnat on vähintään 75% Suomen hinnoista ja varmasti moni asia yltää Suomen tasolle. Vuokratasosta en osaa sanoa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan