Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vyöhyketerapia raskauden aikana?

Vierailija
14.08.2012 |

Mitä mieltä olette? Haluaisin kuulla ihmisten omakohtaisia kokemuksia?

Olen käynyt muutaman kerran vyöhyketerapiassa (en siis raskauden avittamiseen vaan ihan muista syistä) ja nyt kun olen raskaana niin mietityttää onko se turvallista.

Nettikeskusteluja olen kahlannut läpi mutta niissä tuntuu olevan aika ehdottomasti puolesta/vastaan. Missään ei löydy faktatietoa, miten vyöhyketerapia vaikuttaa sikiöön...tai no ei kai sitä hirveesti pystytä tutkimaankaan.

olisin kiitollinen vastauksista!

Mukavaa päivää kaikille!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se turvallista. Voit syödä myös sokeritabletteja (ja homeopaattisia lääkkeitä) huoletta, konsultoimatta lääkäriä koko raskauden ajan.

Vierailija
2/8 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymään siellä raskauden aikana, jätti vaan joitain kohtia "hoitamatta". tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyöhyketerapeutilla on myös terkkarin koulutus, joten koko raskauden kävin ihan huoletta.

Vierailija
4/8 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut ohjeen että 1. kolmanneksella ei saa antaa hoitoja ollenkaan (voi käynnistää puolustusreaktion sikiötä vastaan), 2. kolmanneksella voi hoitaa niskoja ja hartioita ja 3. kolmanneksella voi hoitaa niskojen ja hartioiden lisäksi alaselkää kun laskettu aikaa alkaa lähestyä.

Vierailija
5/8 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen käynyt koko raskauden ajan Tampereella, vyöhyketerapeuttini on myös kätilö (Vauvantai). Kätevää ja turvallista kun saa samalta henkilöltä hoidon ja neuvot.

Vierailija
6/8 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne on koulunsa käyneet ja tietävät mitä tehdä/ei tahdä.

Vierailija
7/8 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piittaat varmaan tulevan lapsesi turvallisuudesta

Vierailija
8/8 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refleksologia eroaa vähän vyöhyketerapiasta, mutta ainakin mun refleksologini ei edes suostunut tekemään hoitoa raskauden aikana. Tai loppuraskaudesta kyllä taas onnistui, ja synnytystähän hoidoilla voidaan myös yrittää käynnistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä