Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 miljoonaa, paljonko antaisit hyväntekeväisyyteen? Entä sukulaisille?

Vierailija
14.08.2012 |

Minulla on selvät suunnitelmat miten toimisin jos voittaisin paljon rahaa lotossa. Vanhemmille ja sisaruksille isompi summa (laittaisin porukkalottopaperin) Kavereille jotain tarpeen mukaan. Hyväntekeväisyyteen sen mukaan paljonko voitin, tuosta 12 miljoonasta vois antaa jo vaikka pari miljoonaa. Etsisin vaikka itse todella apua tarvitsevia ihmisiä ja auttaisin, luultavasti tekisin yhteistyötä vaikka seurakunnan ja työttömien yhdistyksen kanssa tai jotain.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan siis mitään miljoonia. Ehkä antaisin keräyslippaisiin rahaa vähän runsaammin, mutta en muuten.

Sukulaisista taas vanhempieni vanhan kesämökin laittaisin kaikkien heidän unelmiensa mukaan kuntoon ja todennäköisesti maksaisin heille unelmamatkan, jonne isäkin lähtisi, kun ei tarvisi istua "sillit suolassa" vaan ostaisin lentopaikat johonkin sellaiseen koneeseen, jossa saa esim. penkin makuulle. Vanhemmat on hyvissä varoissa, joten suoraa rahaa tuskin tarvisivat sen kummemmin. Veljelle en antaisi mitään, koska en pidä hänen vaimostaan.

Miehen äidille laitettaisiin vanha kerrostaloasunto kuntoon ja miehen lapsien asuntolainat maksaisin.

Loput jäisi mulle ja ehkä osan ohjaisin suoraan omille lapsille.

Vierailija
2/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten antaisin vähäosaisille lapsiperheille itse rahallista apua en minkään järjestön kautta kun en niihin luota että rahat menevät sinne minne pitää, eläin suojeluun antaisin rahaa sekä lasten sairaalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä talon Italiasta. Eipä tuosta summasta sen jälkeen paljoa jäisi jäljelle. Loput sijoittaisin. Hyväntekeväisyyteen annan jo nyt joka vuosi osan tuloistani. Käyttäisin rahat kyllä täysin oman perheen hyväksi. Kaverit hyötyvät epäsuorasti rikkaiden ystävien elintasosta, käteistä en missään nimessä antaisi ystävilleni tai tutuille.

Vierailija
4/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi miesmäisyyteni. Olen kiinnostunut elämässä vain seksistä ja ihmissuhteista. Miksei siis voisi olla toisenlaista lottoa? Niin paljon seksiä kun ikinä vaan haluaa. Että sais olla vaikka pois töistä jos haluaa vaan toteuttaa läheisyyttä sängyssä.

Vierailija
5/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväntekeväisyystyöhön, haluaisin itse kontrolloidan mihin rahat menevät ja miten. Vanhemmilleni antaisin jotain, miehen puoli sukua jäisi ilman.

Vierailija
6/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteuttamaan läheisyyttä sängyssä vaikka lopuksi ikää. Kummasti sitä raha kiinnostaa sillon kun sitä ei ole. Seksiä ja ihmissuhteita saa ilman rahaakin, mutta ei niillä elä (yleensä).

Vierailija
7/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sukulaisista aika vaikea rajata ne saajat ja ilman jäävät. Kaikki olisivat käsi ojossa, joten en antaisi kenellekään mitään. Pitäisin koko voiton omana tietonani.

Vierailija
8/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tätä miettiny joskus. Tulin siihen tulokseen, että en omalle hulttiosuvulleni välttämättä jakaisi rahaa, mutta voisin ostaa esim. asuntoja joissa saavat asua ilmaiseksi ja autoja joilla saavat ajella piikkiini. Ovat semmosta sakkia, että vaikka antais jokaiselle 5 miljoonaa, niin valittaisivat vaan että en antanut enempää ja hassaisivat nuokin rahat johonkin muka hienoon liikeideaan noin viikossa.

Vierailija
9/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonnekin Karibialle. En antaisi penniäkään kenellekkään

Vierailija
10/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä varsinkaan niitä jotka jatkaisivat töissä niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Minä en antaisi kaukaisemmille sukulaisille kuin vähän, en ottaisi porukkalottoon mukaan kuin oman perheeni jäsenet, lapsuuden perheen ja nykyisen. Itselläni pitäisin isomman osan, ja sijoittaisin ostamalla asunto-osakkeita. Olisi vuokratuloilla elämä turvattu loppuiäksi, ja jäisi lapsille perinnöksi.

ap

Vierailija
11/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tätä miettiny joskus. Tulin siihen tulokseen, että en omalle hulttiosuvulleni välttämättä jakaisi rahaa, mutta voisin ostaa esim. asuntoja joissa saavat asua ilmaiseksi ja autoja joilla saavat ajella piikkiini. Ovat semmosta sakkia, että vaikka antais jokaiselle 5 miljoonaa, niin valittaisivat vaan että en antanut enempää ja hassaisivat nuokin rahat johonkin muka hienoon liikeideaan noin viikossa.

Minäkään en antaisi rahaa, vaan tekisin samon kuin sinä; ostelisin asuntoja joissa saisivat ilmaiseksi asua ym. Jos antaisin rahaa, ne häviäisivät sen siliän tien.

Vierailija
12/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukkalotosta tulee verottajan kanssa ongelmia, koska peli on pelattu minun nimissäni verkon kautta. Lahjavero on sisaruksille 32% enkä todellakaan aio antaa 100 000 eurosta 32000 euroa verottajalle.

Pidän kaiken itse. Kulutan sen verran, että yhteiskunta saa omansa. Saattaa olla, että rakennan muutaman kaivon, mutta nekin Suomeen.

Vierailija
13/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväntekeväisyyteen. Tuskin puolta tuosta summasta. Tekisin investointeja sellaisille tahoille, joiden toiminta on itselleni tärkeää, hankkisin esimerkiksi toimitiloja tai kalusteita ja välineitä. En suoraan lahjoittaisi järjestölle mitään.

Ostaisin markkinointia Helsingin kaupungin erilaisille museoille.

Sukulaisille varmaan ostelisin asuntoja ja kunnostaisin kesäpaikan.

Vierailija
14/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prometheusliitolle, vammaisten nuorten itsenäistymistä tukevalle järjestölle,nuorten mielenterveystyöhön, lasteni koulujen kulttuuritoimintaan , kehitysmaiden naisten kouluttamiseen... kyllä noita kohteita löytyisi.

Ostaisin asunnon ja mökin.

Kustantaisin sisaruksille ja vanhemmille jonkun hienon matkan.

Tekisin vähemmän töitä, kävisin useammin syömässä ravintolassa . Järjestäisin ystäville hauskat juhlat vuokraamalla tilat ja tarjoilut jostain ihanasta paikasta jossa kaikki voisivat vihtyä koko viikonlopun.

Maksaisin lainat pois ja lahjottaisin sukulaislasten opiskelukassaan rahaa.

Luultavasti saisin kaiken käytettyä aika nopeasti.

Vierailija
15/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ajatus on ollu, että perustaisin firman, joka vois palkata työttömiä sukulaisia/tuttavia. Ja sitten ne tekis töitä rahojen eteen, eikä välttämättä tietäis edes kuka ois firman takana. Firma vois vaikka hallinnoida jotain vuokra-asuntoja, joita vois sitten vuokrata sukulaisille ja tutuille. Ilmaseksi en antais rahaa, mutta jos oikeasti tekisivät työnsä, niin mikä ettei.

Mutta pitäisin aika lailla ite rahat, ostaisin myös sijoitusasuntoja, sisarusten lapsille opiskelukämppiä ja sijoittaisin rahoja.

Ja kävisin vaikka Thaimaassa ja Kanarialla ja muutamassa muussa paikassa, sellaisia reissuja, että muut ei ehkä arvais, että olis tullu lottovoitto.

Vierailija
16/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitäis käydä kanarialla lomalla että muut ei arvais et varaa olis parempiinkin lomakohteisiin :D

Vierailija
17/17 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos voittaisin 12 milliä, niin maksaisin pois oman perheemme velan ja tekisin sellaisia hankintoja joista olemme haaveilleet. Sen jälkeen antaisin sekä omille että miehen vanhemmille ja omille sisaruksillemme osuuden, tallettaisin omien lastemme tileille pesämunan ja loput tallettaisin tulevaisuuden tarpeisiin. Hyväntekeväisyyteen antaisin myös, sellaisiin kohteisiin joilla on itselleni suurin merkitys. Mutta millaisista summista puhutaan.. Vaikea sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän