Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pieni kysymys laihduttaneille

Vierailija
14.08.2012 |

olen 162cm/64kg ja haluaisin muutaman kilon tästä nyt pois. mitä minun pitisi muuttaa ruokavaliossani? tässä esimerkki miten tapaan syödä: aamuisin en yleensä mitään, ekan kerran syön yleensä 12 maissa päivällä, oikeaa ruokaa (kuten perunaa/spagettia kastikkeen kanssa.) leipää välipalaksi. en syö karkkeja tai muuta makeaa,juo limsoja tai mehua. (yleensä vettä vain) mutta tää on kai se pahin: 3-vuorotyön vuoksi mulla ei oo mitään unirytmiä,joten en saa ennen puoli 2 yöllä yleensä nukutuksi. sitten kun valvon yöllä iskee ihan hillitön nälkä. :( sitten syönkin kunnon aterian leivän ja maidon kanssa..liikuntaa harrastan n.2-3 kertaa lenkillä,niin että hengästyn kunnolla. tuo yösyöminen on kai pahin asia tässä? kiitti jos osast vastata :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä niin, että aamulla tukevammin ja illalla niukemmin. Näin ruoka sulaa nopeammin.

Unta pitäisi tulla se yli 8 tuntia

Vierailija
2/3 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla sitten ihan kauhee. ja unta en saa vaikka mikä olisi,seuraava valvottava yö sekaa rytmin täysin. miten tästä nyt lähtisi elintapoja muuttamaan,oon ollu aina huono nukkuja :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöt liian harvoin, ja liian isoja annoksia. koita syödä 5 kertaa päivässä, jos ei onnistu, niin edes 4. välipaloiksi vihanneksia ja hedelmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän