Auto ja ylimääräinen roina
Joillakin on sitten tämäkin aikalailla hakusessa. Turhan usein näkee autoja joissa on turhaa roinaa, ja jotkut näyttää käyttävän autojaan suorastaan varastoina.
Olen tehnyt periaatepäätöksen. En enää istu autoon jossa on ylimääräistä roinaa. Pelkääjän paikka ei ole tavaratila, tavaratilan on oltava siinä kunnossa että takaistuimet on oletuksena ylhäällä ja jos joku kattotelinettä ja suksiboksia vielä pitää niin sen on parasta tapahtua syystä.
Siivotkaa autonne ja pitäkää ne hyvässä kunnossa.
Kommentit (10)
Mitä se sun nokkaas kaivelee jos mulla on apukuskin paikalla esim. koira tai roinaa?
Takapenkilläkin on kätevää säilyttää sontikkaa, varakenkiä, pipoa, kasseja ym. rompletta.
mulla on autossa tavaraa, jota tarvitsen.
Nikkisi on todistus siitä mitä se väittää ettet ole ja tämä viesti piste iin päälle.
Osta oma auto ja lakkaa valittamasta.
Paljon reissutyötä tehneenä olen varustanut autooni kaiken tarpeellisen. Niinpä joskus matkan varrella kysyttiin, että missä asun. Kehotin katsomaan autooni, eikö sitä muka nähnyt.
Mitä niitä suotta joka pysäkillä pois kantamaan. Pyykin peseminen autossa ja sen kuivaaminen on kieltämättä pikkuisen vaativaa, mutta ei mahdotonta.
ja kaikkee irtosälää lattioilla ja penkeillä vanhoista turvaistuimista ja urheilukasseista lähtien. Miksi??
En myöskään halua istua epäsiistiin autoon, mutta en myöskään halua tavaroita niskaani kolarin sattuessa.
Te joilla autot noita romuvarastoja niin kertoisitteko miksi??
Tämä on itsestäänselvyys. Tavarat sidotaan asianmukaisesti kiinni siellä takakontissa jo ihan turvallisuussyistä, ja jos joku ei tajua ettei auto ole oikea paikka juoda kaljaa niin huhhuh.
ap
ja kaikkee irtosälää lattioilla ja penkeillä vanhoista turvaistuimista ja urheilukasseista lähtien. Miksi??
En myöskään halua istua epäsiistiin autoon, mutta en myöskään halua tavaroita niskaani kolarin sattuessa.
Tämä on itsestäänselvyys. Tavarat sidotaan asianmukaisesti kiinni siellä takakontissa jo ihan turvallisuussyistä, ja jos joku ei tajua ettei auto ole oikea paikka juoda kaljaa niin huhhuh.
ap
Miksi en saisi säilyttää tavarasäiliössä tavaroita?
Miksi en saisi juoda autossani kaljaa, limsaa tai kahvia?
Missä teidän mielestä pitäis jumppakamat säilyttää??
jaksa päivittäin kantaa autoon ja autosta pois kaikkia niitä tavaroita, mitä tarvitsen työpäiväni aikana. Vietän paljon aikaa autossa ja reissaan pitkiä matkoja. Minulla on myös aina urheiluharrastukseni vaatimat tavarat mukana varmuuden vuoksi, jos joskus ennattäisin treenaamaan.
Ap ei ole kutsuttu kyytiini, joten ei haitanne :) Kuten joku jo sanoikin, kävely on ihan ok, jos ei autoon tahdo mennä.
se on liikkumisväline paikasta a paikkaan b. Ei yhtään sen enempää. Vietän aikaani mieluummin jossain ihan muualla, siksi mulle on ihan sama vaikka siellä on 5 senttiä rojua lattioilla.
Mun mies aina välillä siivoaa sen, kun ei kestä katella. Minä pidän kodin kunnossa, mutta auton puunausta en ymmärrä. Sehän on vain kone, koneet pidetään rasvassa ja öljyssä, aivan sama miltä ne näyttää kunhan toimii.
eräässä pikkuautossa oli 2 kaljakoria hattuhyllyllä. Se oli siis vähän syvempi, mutta ei ne olleet siellä millään kiinni. Siitä vaan äkkijarrutuksen tullen kaljaa niskaan. Jollain oli pakettiauton tuulilasi melkein puoleen väliin asti roinaa. Ei voi ikkunoita avata ettei mutkassa putoa puolet omaisuudesta ikkunasta ulos.