Mun vauvat on nyt koulaisia. En kestä. Mut mähän tässä vaan nuorrun! :)
Hui, tuntuipas oudolta kun nyt nuorinkin aloitti esikoulun ja siirtyi koulun yhteyteen. Ja vanhin kolmoselle. Mihin tää aika on mennyt???
Haikee fiilis, mutta samalla jotenkin onnellinen että yks ajanjakso on perheessämme ohi ja uusi alkaa.
Muilla samanlaisia fiilareita?
Kommentit (9)
Ei enää lahkeessa roikkuvia taaperoita! Koululaiset on omatoimisia ja helppoja. Niiden kanssa voi keskustella ihan oikeista asioista ja tehdä kivoja juttuja. Ja ne voi joskus jättää vaikka yksin kotiin ja tehdä kivoja juttuja yksin!
Kuopus menee huomenna ekalle luokalle kouluun ja esikoinen jo viidennelle! :)
Hienoa, todella hienoa. Päivähoitorumba alkaa olla takana. Toisaalta kyllä jännittää kuopuksen kouluunmenokin...
monet mun ikäkaverit on vasta saaneet vauvoja (osa jopa ensimmäisensä) ja itsellä tosiaan nuorimmainenkin lähti jo kouluun. Aivan ihanaa kun ei ole enää sitä pikkulapsiaikaa, vaikka kyllähän siitäkin silloin aikoinaan nautti.
vasta ennenkö lapset isoja?
Onko sulla parisuhdetta enää ja jos on niin onko se muuta kuin kulissia?
piti ennen homamta hoitaja, ja nykyään pärjäävät jo yksikseenkin kotona?
vasta ennenkö lapset isoja? Onko sulla parisuhdetta enää ja jos on niin onko se muuta kuin kulissia?
Toisaalta on erittäin helpottavaa, ettei perheessä ole enää vauvoja. Paljon mukavampaa kun pääsee helpommin lähtemään joka paikkaan lasten kanssa ja lapset pystyvät jo olemaan hetken itsekseen.
Mun vauva aloitti tänään lukion.
(Ja on siis nuorin)
Toisaalta toivon ettei kuopukseni,2v kasvaisi ikinä isoksi,toisaalta katson noita koululaisia ja huomaan miten helppoja he ovat jo.taaperot ja vauvat ovat niiiiin söpöjä ja ihania mutta...Kun tuo nuorin menee 5v kuluttua kouluun olen jo 34-vuotias ja toisaalta vielä niin "nuori" että voisin ehkä saada vielä iltatähden..mikäli siis löydän miehen ;)
samat lapset ne on. tekee vähän eri juttuja.