Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olisi edes yksi ystävä.

Vierailija
13.08.2012 |

Mies on mun ainoa kaveri ja nyt kun hän on viikon työmatkalla niin ollaan aivan kaksin lapsen kanssa,vielä kun ei ole autoa ja liikuntakykyni huono sairauksien takia niin ei päästä kotoa mihinkään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea asutte?

Vierailija
2/11 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea asutte?

ei se näin pahalta silloin tunnu kun mies kotona mutta kun pitkään poissa niin silloin on kurjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä mennä ihmisten ilmoille

Vierailija
4/11 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä mennä ihmisten ilmoille

ja ainoan auton ottaa mies työmatkalle mukaan.

Vierailija
5/11 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on "ystäviä" mutta en halua/jaksa kertoa heille murheistani joten käytämnössä ei ole ystäviä.. tänä kesänä olen nähnyt ehkä viisi kertaa ystäviä ja muuten lasten kanssa kotona.. kertaakaan en ole päässyt yksin mihinkään.. minullakin mieheni on paras ystäväni, mutta nyt on pitkä työputki hänellä menossa.. on vähän yksinäistä.. ja itse olen pk-seudulta

Vierailija
6/11 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on "ystäviä" mutta en halua/jaksa kertoa heille murheistani joten käytämnössä ei ole ystäviä.. tänä kesänä olen nähnyt ehkä viisi kertaa ystäviä ja muuten lasten kanssa kotona.. kertaakaan en ole päässyt yksin mihinkään.. minullakin mieheni on paras ystäväni, mutta nyt on pitkä työputki hänellä menossa.. on vähän yksinäistä.. ja itse olen pk-seudulta

Sen verran pystyn liikkumaan minulla pahaa huimausta epäilevät menierin tautia että vien rattailla lapsen aamuisin päiväkotiin ja haen iltapäivällä kotiin.Tästä vain 1 km suuntaansa. Tosiaan on outoa kun mies on useamman päivän pois kotoa ja yöt myös iltaisin kun hänestä kuitenkin on juttuseuraa. Ikävää tämä yksinäisyys.ap

Vierailija
7/11 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella, miten kurjaa ja yksinäistä sinulla on. Ihminen kuitenkin tarvitsee toisten seuraa =(

Voitko harrastaa mitään sairauden vuoksi? Jos vaikka jostain harrastuksen tms. parista saisit jonkun, jolle joskus soittaa?

Vierailija
8/11 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on "ystäviä" mutta en halua/jaksa kertoa heille murheistani joten käytämnössä ei ole ystäviä..

myös näin. Oikeastaan tilanne ei edes haittaa. Ei mua huvita kertoa kenellekään yhtään mitään. En kerro miehellekään.

Enkä jaksa nähdä ketään. Nuo näkemiset sotkee aina muita aikatauluja, mieluummin pidän treeneistäni kiinni kuin säädän jonkun hankalan tapaamisen, mikä aiheuttaa hirveästi muita järjestelyjä.

Vierailija
9/11 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomea te ystävättömät asutte?

Minä kanssa huomasin kun jäin lasten kanssa kotiin kuinka vähän mulla on oikeasti ystäviä..

Itse asun Vantaalla ja pari pientä lasta.

Kaipaan hirveästi aikuista seuraa,mies tietysti on mutta en haluisi että hän on ainoa sillä jo nyt tukehdutan hänet heti töistä tultuaan miljoonilla jutuillani joita kukaan muu ei kuuntele :)

Vierailija
10/11 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella, miten kurjaa ja yksinäistä sinulla on. Ihminen kuitenkin tarvitsee toisten seuraa =(

Voitko harrastaa mitään sairauden vuoksi? Jos vaikka jostain harrastuksen tms. parista saisit jonkun, jolle joskus soittaa?

äitini on pahasti dementoitunut ja isäni ns.vanhuuden höppänä.Toki voisin jotain esim.työväenopistonkursseja harrastaa mutta mies kun yrittäjä ja ne iltaisin niin en tiedä ehtisikö mies kotiin aina lasta katsomaan.

Vierailija
11/11 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pystyn liikkumaan minulla pahaa huimausta epäilevät menierin tautia että vien rattailla lapsen aamuisin päiväkotiin ja haen iltapäivällä kotiin.Tästä vain 1 km suuntaansa. Tosiaan on ouhttp://www.gamefaqs.com/boards/981368-spec-ops-the-line/63332796toa kun mies on useamman päivän pois kotoa ja yöt myös iltaisin kun hänestä kuitenkin on juttuseuraa. Ikävää tämä yksinäisyys.ap

Hehe, ookko vähän kusessa kun käykin ilmi että miehesi ei olekaan töissä matkalla, vaan panemassa työkaveriaan lomamatkalla! :D sen jälkeen sulla ei olekaan ketään, koskaan, ja voi olla HIEMAN yksinäinen olo...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi