Lauttasaaressa lapsuutensa tai nuoruutensa asuneet!
Missä asut nyt? Haluaisitko muuttaa takaisin Lauttasaareen? Kuinka monta vuotta Lauttasaaressa asuit, milloin?
Kommentit (7)
Niin, itse asuin Lauttasaaressa vv. 1974 - 1995.
Monta vuotta siinä välissä meni niin etten olisi halunnut takaisin muuttaa (minusta se oli jotenkin niin täyteenrakennettu paikka, ahdisti), mutta nyt voisin taas kuvitella muuttavani takaisin.
En muista siitä juuri mitään eikä mulla ehkä siksi ole minkäänlaista tunnesidettä ko. paikkaan. Minusta Lauttasaari on aika epäviihtyisää aluetta ja selkeästi ylihintaista suhteessa laatuun. Rannoilla ja niiden lähistöllä on muutamia hienoja taloja (joissa perheasunnot maksaa yli tai vähän ali 1me), mutta muuten on rupuisa 60-70-l rumien kerrostalojen tavislähiö jossa huonot palvelut.
Asun Espoossa.
Missähän kuopassa oikein siellä asuit tai koska viimeksi käynyt? Ei kyllä ole montaa paikkaa jossa noin pienellä alueella olisi 4 supermarket kokoluokan kauppaa + 3 siwaluokan kauppaa, pääosa pankeista edustettuina, mukavat raflat (Casa mare, Blue Peter, Kiinalaiset etc.), Puistoja tarpeeksi ulkoiluun, Liikuntamahdollisuudet myös ns. fitness keskuksissa (EIKÄ TARVITSE MENNÄ AUTOLLA JUOKSEMAAN PAIKALLEEN)
Asun nyt muualla Suomessa, eikä ole ainakaan toistaiseksi halua palata Helsinkiin enkä oman ja miehen työn takia oikein voisikaan. Vanhempani asuvat edelleen Lauttasaaressa ja viihtyvät erittäin hyvin. Minulla oli siellä mielestäni mukava lapsuus ja nuoruus.
enkä keksi yhtään syytä muuttaa ikinä pois. Asun Pohjoiskaarella.
1993-2000. Todellakin haluaisin muuttaa takaisin lauttasaareen, mutta tällä palkalla ei perhe asuntoa lauttasaaresta saa. Asun Espoossa nyt.
Lauttasaari
Asuin Lauttasaaressa vuodet 1984-2002. Ihana ympäristö, mutta en ikinä muuttaisi takaisin niiden kermaperseiden keskelle. :)