Lähetättekö postikortteja sukulaisille matkoiltanne?
Uutisen mukaan sosiaalisten mediat on vähentäneet intoa kirjoitella kortteja.
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288476145376.html?ref=hs-tf-promo5
Kommentit (11)
missä yövytään pyritään kortit laittamaan.Vielä pari reissua edessä tänä kesänä.
Joillekin kavereille. Rakastan korttejen lähettämistä, niitä on ihana etsiä, joitain erikoisia aina, ja kirjoitella tai piirrellä fiiliksiä.
Oon laittanut kortit cardfed.fi:n kautta, ja seuraavaksi ajattelin kokeilla Lähetäkortti.com:ia. Kiva laittaa kuvia, kun ovat perillä samaan aikaan kuin itse on lomalla.
Vain lasten isovanhemmille. Kortit ovat perillä yleensä vasta sen jälkeen, kun itse on tullut kotiin. Kuulumiset saa perille paremmin FB:n kautta tai maililla. Matkailu on monille muutenkin niin arkipäiväistä, ettei se ole enää erityisen mielenkiintoista, että joku on ulkomailla. Joskus 80-luvulla siinä oli vielä eksotiikkaa ja silloin kortteja oli ihan eri fiilis saada.
Lasten isovanhemmille aj veljen perheelle, ei muille.
Onhan se vähän sääli ettei kortteja enää lähetellä, ei jonkun fb-päivityksen lukeminen samalla tavalla ilahduta.
Lähetän kolmelle vanhukselle, en muille.
Lapsen kanssa matkustaessa niin aina laitetaan hänen isälleen kortti, muita sukulaisia ei ole.
Kotimaassakin matkustaessa lähetän isovanhemmilleni & vanhemmilleni postikortit. Piristää mummien ja ukin päivää kun postiluukusta kolahtaakin yllätys :)
matkustellaan sen verran harvoin, että on kiva lähettää. Korttien kirjoitus on kiva lomaohjelma.