Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko velaton?
12.08.2012 |
Noh, onkos tullut otettua pikavippiä ja ylisuuri asuntolaina?
Itselläni on n. 800 euroa luottokorttivelkaa, jonka aion maksaa kertarysäyksellä pois seuraavasta tilistä.
Sen jälkeen olen velaton. Mites muilla?
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pikavippejä en ole ottanut koskaan, mutta asuntolainaa kyllä.
lisäksi saanut säästöön 15 000 eli olen aika tyytyväinen.
t yh
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on yhteensä noin 150 000 euroa neljää asuntolainaa ja lisää meinaan ottaa kun neljäs asunto tässä rakentuu. Mut mä vois myös minkä tahansa näistä kämpistä myymällä maksaa koko potin pois.
Alue: Aihe vapaa
Ei ole edes yhtään laskua tällä hetkellä :)