Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten lasten vaatteita käytetään!

Vierailija
12.08.2012 |

Minusta tuntuu, että en osaa pukea omaa 6-vuotiasta tyttöäni.

Voiko teidän mielestänne esim.legginsejä käyttää pelkän t-paidan kanssa vai pitääkö siinä olla päällä joku hame, tunika tms.?

Käytetäänkö legginsien kanssa sukkia? Kuuluuko varret olla päällä vai alla?

Kuuluuko caprilegginsien kanssa käyttää sukkia?

Siis mun ongelma on nää legginsit, jotka on mun mielestä rumat ja en tiedä näitä "koodeja", miten niitä kuuluu käyttää. Onneksi talvella voi käyttää sukkiksia =)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ajattele leggarekta sukkiksina niin et voi etehtyä. Et varman lähtisi pelkissä sukkiksissa ja t-paidassa mihinkään...eli sama juttu leggareissa. T-paita ja leggarit ja hame on hyvä. Kylmällä ilmalla myös sukat, ei päälle vaan saa näkyä siivu ihoa. Leggarit ja tunika on ok, jos peppu peittyy.

Vierailija
2/2 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tytöllä on päällään caprilegginsit ja t-paita. Ei se hullummalta näytä ja eilen näin puistossa samalla tavoin puettuja. Nuo caprilegginsit on tavallaan vähän niin kuin pyöräilyshortseja tms. vastaavat mun mielestä. Sitten taas pitkälahkeiset legginsit on selvät, että niiden päälle tarvii jonkun hameen.

Mutta entäs sitten sellaiset housut joita myydään nimellä "pitkikset"? Onko niitä tarkoitus käyttää kuitenkin hameen kanssa? AARGH tätä muotia ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan