Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika! Auttakaa uimaanmenijää! Tampoonista kysymys!

Vierailija
12.08.2012 |

Eli olen selvinnyt 33-vuotiaaksi, enkä ole ennen käyttänyt tampoonia. Nyt tuli kaveriporukassa uimaan meno mökillä kun ollaan, vaikka minulla kuukautiset, en uskalla kysellä heiltä, koska ei olla hirveän tuttuja vielä.

Miksi tampooni tuntuu. Ohjeelssa lukee, että jos onoikein sisällä, niin ei tunnu miltään. Mitä olen tehnyt väärin? Eikö ole vielä tarpeeksi syvällä ym?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi mennä liian syvälle kunhan naru näkyy ; )

mukavaa uintireissua!

Vierailija
2/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen selvinnyt ilman tampoonia tähän asti. Et siis ole ainoa laatuasi. Ja just tuon takia, kun en ole saanut sitä sisään niin, ettei tunnu. Pitkään aikaan en ole taas kokeillutkaan. Pitäisi varmaan välillä kokeilla, että onko tilanne jotenkin muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa poistaa. Imee järvivettä uidessa...

Vierailija
4/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tosiaan pitää työntää tosi syvälle, niin kauas että se ikään kuin kääntyy "taaksepäin". Sitten on paikallaan ja ei tunnu. Mulla oli ihan samoja ongelmia aluksi, kun minäkin kolmikymppisenä kokeilin ekoja kertoja. Kyllä se siitä ja mukavia uintihetkiä sinulle!

Vierailija
5/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ime sitä vettäkään uidessa:)

Vierailija
6/7 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon helpompi kuin sormella työntää. Niin syvälle kuin menee, väärä asento tai jännittäminen voi myös haitata ettei mene tarpeeksi syvälle.

On kyllä kätevä, ja ei tunnu :)

Vierailija
7/7 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellen hanki kuukuppi, on paljon kätevämpi kuin tamponi. Minulla tamponi tuntui aina, vaikka kuinka olisin sitä asetellut ja työntänyt niin syvälle kuin menee, mutta kuppia en huomaa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme