Paljonko ehdit säästää jättämällä tv-lupamaksu maksamatta
ennen kuin yle-vero nyt tulee? Minä säästin opiskeluaikana viiden vuoden luvat...sen jälkeen kyllä maksoin kun palkkaakin sain.
Kommentit (9)
Kun kotoa muutin, aloin maksua maksamaan, kuten kuuluukin.
Eli ei ole telkkaa taloudessa ollut, mutta saatanpa sen nyt hankkia kun joka tapauksessa joudun veroina maksut maksamaan. Hulluna katon sitä koko ajan ja jättäydyn työttömäksi, että varmasti saan rahoilleni vastinetta :D
maksoin tv-maksun viimeksi varmaan vuonna 1999 tai 1998. Eli noin 13 vuoden maksut, tekee aika paljon rahaa :) Olen kyllä ihan huojentunut, että ylemaksu tulee niin ei tarvitse säikähtää joka kerta kun ovikello soi :D
jatkossa maksan mielelläni, en vaan ole saanut aikaiseksi ja mies ei näistä välitä.
mahdan olla näit harvoja tunnollisia jotkatota on maksanu.
muutin omilleni vanhemmilta kesäkuussa 2010 ja oisko se ollu heinäkuu/elokuu ku tota aloin maksaa. eli ekat kaks kuuta taisin katella teeveetä maksamatta, huhhuh.
en ole kotoa muuton jälkeen kertaakaan maksanut... Eli n. 6 vuotta tähän mennessä. :)
olen elämäni aikana säästänyt noin 3800 €.
maksoin tv-maksun viimeksi varmaan vuonna 1999 tai 1998. Eli noin 13 vuoden maksut, tekee aika paljon rahaa :) Olen kyllä ihan huojentunut, että ylemaksu tulee niin ei tarvitse säikähtää joka kerta kun ovikello soi :D
olen nyt 38-vuotias ja asunut yksin 18-vuotiaasta asti, aina ollut tv, eli paritkymment tv-luvat on maksamatta.
Muutin vanhempieni luota omaan asuntoon lähtiessäni opiskelemaan syksyllä 1988, eli 24 vuotta sitten. TV minulla oli alusta asti, koskaan en ole lupamaksua maksanut enkä ole myöskään jäänyt kiinni luvatta katselemisesta.