Kuka näitä määräilijä akkoja kestää
Kuka haluaa ihan oikeasti naisen joka pomottaa, ja räksyttää kuin pahainen rakki. Joka v...un aamu alkaa akan nalkutuksella, ja sitä jatkuu niin kauan kunnes teeskentelen nukkuvani. Tuon leivän pöytään, akka vaan nalkuttaa ja istuu leveällä perseellään. Ruokaa hän ei osaa tehdä, siivota ei viitsi. Minulle riitti Nyt. Olen 36 vuotias, ja ehdin vielä aloittaa uuden elämän
Kommentit (7)
että mitään ei tapahtuisi ellen nalkuttaisi. Ehkä vaimollasi on sama ongelma?
Mitä se nalkutti? Tarkenna vähän niin tiedetään vähän kumman puolella ollaan.
ettei tuollaista ole helppo kestää. Mutta miksiköhän naisesta on tullut tuollainen? Tuskin hän on aina aamusta asti nalkuttanut, et varmaan olisi semmoista naista itsellesi ottanut jos olisi ollut sellainen seurustellessa? Joku sitä riipoo ja ahdistaa sitä naistakin kun noin on laiskaksi ja kielteiseksi tullut.
ja mieti onko sinulla varaa sanoa noin?
Yleensähän löytyy syy tähän...
opetella vielä kirjoittamaan.
Luulenpa että näillä pomottajilla on edessä yksinäinen vanhuus. He eivät vaan itse tajua sitä ennenkuin on myöhäistä. Ihmisarvoinen kohtelu on vähintä mitä parisuhteessa voi toivoa. Ei pitäisi olla yllätys kenellekään.
Miltä tuntuu olla mies joka on kaikista maailman naisista valinnut vapaaehtoisesti juuri hänet?
Tunnetko olevasi tyhmä vai eivätkö rahkeesi riittäneet parempaan? Vai tuliko sinulle suurena yllätyksenä että arkielämä on vähän erilaista kuin deittailu?