Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä määräilijä akkoja kestää

Vierailija
10.08.2012 |

Kuka haluaa ihan oikeasti naisen joka pomottaa, ja räksyttää kuin pahainen rakki. Joka v...un aamu alkaa akan nalkutuksella, ja sitä jatkuu niin kauan kunnes teeskentelen nukkuvani. Tuon leivän pöytään, akka vaan nalkuttaa ja istuu leveällä perseellään. Ruokaa hän ei osaa tehdä, siivota ei viitsi. Minulle riitti Nyt. Olen 36 vuotias, ja ehdin vielä aloittaa uuden elämän

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla mies joka on kaikista maailman naisista valinnut vapaaehtoisesti juuri hänet?

Tunnetko olevasi tyhmä vai eivätkö rahkeesi riittäneet parempaan? Vai tuliko sinulle suurena yllätyksenä että arkielämä on vähän erilaista kuin deittailu?

Vierailija
2/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitään ei tapahtuisi ellen nalkuttaisi. Ehkä vaimollasi on sama ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nalkutti? Tarkenna vähän niin tiedetään vähän kumman puolella ollaan.

Vierailija
4/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetella vielä kirjoittamaan.

Vierailija
5/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tuollaista ole helppo kestää. Mutta miksiköhän naisesta on tullut tuollainen? Tuskin hän on aina aamusta asti nalkuttanut, et varmaan olisi semmoista naista itsellesi ottanut jos olisi ollut sellainen seurustellessa? Joku sitä riipoo ja ahdistaa sitä naistakin kun noin on laiskaksi ja kielteiseksi tullut.

Vierailija
6/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieti onko sinulla varaa sanoa noin?

Yleensähän löytyy syy tähän...

Vierailija
7/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetella vielä kirjoittamaan.

Luulenpa että näillä pomottajilla on edessä yksinäinen vanhuus. He eivät vaan itse tajua sitä ennenkuin on myöhäistä. Ihmisarvoinen kohtelu on vähintä mitä parisuhteessa voi toivoa. Ei pitäisi olla yllätys kenellekään.