Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alkaisitko seurustelemaan miehen kanssa,

Vierailija
10.08.2012 |

jolla luottotiedot menneet,ei omaa asuntoa(asuu kaverinsa luona),tekee pimeästi töitä,juo usein viikolla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sitten siihen että elämä on noin sekaisin ole erittäin hyvää syytä. Mutta jos meno on tuo vuodesta toiseen niin renttu mikä renttu enkä jaksa semmoista elätikseni ottaa.

Vierailija
2/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en alkaisi, mutta mikä on sinun minimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta ei ole kuin harmia.

Vierailija
4/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ikä myös ratkaisee. Jos on vasta 18 v. niin elämässä on vielä paljon opittavaa. Vanhemman ihmisen pitäisi tajuta, että elämässä on velvollisuuksia ja ne on hoidettava. Ei voi heittäytyä yhteiskunnan varaan ja vieläpä huijata sitä. Sanoisin, että aikamoinen luuseri, joka kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
5/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudut herkästi elättäjäksi ja äitihahmoksi. Kyllä miehen pitää seistä omilla jaloillaan. Juopottelu kertoo, että kyseessä on jo pitkälle edennyt rappiotila.

Vierailija
6/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
7/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän parikin tyyppiä, jotka on ihan ok ja luotettavia, vaikka konkurssissa onmennyt luottotiedot. Rahattomia ne toki on, joten mitään luksuselämää ei kannata odottaa.

Meillä asui kerran pari kuukautta yksi kaverin kaveri, joka oli silloin asunnoton. Sitten se lopulta sai asunnon ja muutti sinne. Sekin oli ihan ok tyyppi, tutustutti mut idätykseen. Tekee nykyään jotain kulttuuriviennin edistämistöitä eu:hallinnossa.

Tunnen monta tyyppiä, jotka tekevät pimeitä töitä, ja itsekin otan välillä viikolla lasin tai kaksi punkkua, eikä mussa mielestäni ole mitään pahasti vialla tai en ole rappiolla.

Ok, kenessäkään tällä hetkellä tuntemassani ihmisessä eivät yhdisty nuo kaikki piirteet, kerralla, mutta (itse asiassa muutama piirre kyllä yhdistyy joissain tutuissani, jotka on silti ok.) koska mikään niistä ei sinänsä tarkoita mitään, en osaa sanoa. Pitäisi tietää, millainen se mies on. Onko sen luottotiedot menneet välinpitämättömyyden ja suunnittelun puutteen takia, vai esim raksafirma tehnyt konkan lamassa. Onko se asunnoton tilapäisesti avioeron tai opiskelupaikan tai työpaikan myötä tulleen paikkakunnanvaihdoksen takia vai siksi kun on ollut vuokrarästejä. Paljonko se juo viikolla ja miksi? Ja onko se mukava vai vittumainen, luotettava vai selittelijä, kiltti vai kusipää, ja mistä se tykkää ja haluaako se viettää aikaansa samalla tavalla kuin minä.