kumpi tyyli sopii paremmin hoitoalalla olevalle?
eli klassinen pukeutumistyyli, paitapuserot ja bleiserit ja laskeutuvat paidat vai odd molly tyyli? Olen romanttisen ja klassisen tyylin välimaastossa ja en tiedä kumpaan suuntaan menisi tyylinsä kanssa.
Kommentit (7)
Itse panostaisin pesua kestäviin vaatteisiin jos olisin hoitotyössä. Jos olet esimiestehtävissä, ehkä klassinen tyyli olisi varmempi uskottavuuden kannalta.
molemmista tykkään. Vaikeaa. Tykkään paitapuseroista ja jakuista mutta myös joistain odd mollyn vaatteista ja tunikoista/neuleista. Tietty rahakin määrää miten voi pukeutua. =)
ap
Itse panostaisin pesua kestäviin vaatteisiin jos olisin hoitotyössä. Jos olet esimiestehtävissä, ehkä klassinen tyyli olisi varmempi uskottavuuden kannalta.
voisin pukeutua vain trikoopaitoihin ja farkkuihin, kun on työasu. Mutta tykkään vaatteista. En ole esimiestehtävissä.
ap
Tärkeintä on ettei näytä edelliseltä tasavallan presidentiltä.
Kummalla tavalla tahansa voi toki pukeutua niin hoitoalallla oleva kuin muukin. Mikset yhdistäisi noita tyylejä muuten kun kerran olet välimaastosta?
Itse olen klassisen ja dramaattisen välimaastossa ja minä yhdistän näitä. Eli käytän suhteellisen klassisen mallisia perusvaatteita, mutta erittäin vahvoissa dramaattisissa väreissä ja graafisia linjoja. Mutta koska tosiaan olen dramaattisen lisäksi myös klassinen en mitään äärivaatteita käytä ei esim. koko asu leopardikuviota tai jättisuurta jakkua, vaan mieluummin draamaa hyvinleikatussa tulipunaisessa jakussa ja mustissa suorissa housuissa, koruksi joku suuri geometrinen hopeinen.