Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

I phonesta luttokortin tilitietojen poistaminen?

Vierailija
10.08.2012 |

Tuttuni osti omalla luottokortillaan minun puhelimeeni pelin. Puhelimeeni jäi hänen luottokorttinsa tiedot ja ostaa nyt latauksia kysymättä mitään salasanoja jne. Miten saan poistettua kokonaan tuttavani luottokortin tiedot puhelimestani?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ipad mutta luulen, että systeemi on sama. Menet icloudiin, sijeltä tilitietoihin ja sieltä maksutietoihin. Vlitset "ei luottokorttia" ja kas:kortin tiedot katoavat.

Vierailija
2/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin perheeseen 2 iphonea käteisellä. Minun antoi avata tilin ilman luottokorttitietoja, mutta miehen ei antanut. Mies sitten avasi puhelimensa minun puhelmeni tilitunnuksilla, kun ei muuten voinut.

Herää monia kysymyksiä. Mistä puhelin voi tietää, että miehelläni on luottokortti (ja vaatii kortin numeroa), mutta minulla ei (saan tilin ilman luottokortin tietoja)? Voiko asia liittyä siihen, että mieheni on aikaisemmin opiskellessaan ostanut Macin luottokortillaan (eri kaupasta kuin puhelimet nyt käteisellä ostettiin)?

Kummallista.

Tämän perusteella voisin ajatella, ettei kovin helppoa ole poistaminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www5.sonera.fi/ohjeet/IPhonen_aktivointi_iTunes-ohjelmalla

siellä melko lopussa on "Maksutapatietojen muokkaaminen"

Vierailija
4/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppoa. Kirjaudu sisään puhelimesta App Storesta sitten katso tili napsauta luottokortti siirry alas ja sitten valitse "none" sitten oikeaan yläkulmaan sitten tehnyt, ja se on siinä ei ole mitään luottokorttitietoja.

Vierailija
5/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistui

Vierailija
6/6 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos oikeesti mä niin kiitän sua