yhteissaunassa?
Miltä se tuntuu? Nähdä ennen näkemättömiä pimppejä ja kikkeleitä. En ole pahemmin vielä koittanut, kun häveliäisyys iskee... Mitäpä ajatuksia teiltä, jotka ootte koettanu? Tietenkin tekis mieli teoriassa, mutta seisokki herkässä ja nolostumisen pelko myös. Toisaalta, tussua rivissä lauteella - kai se nyt miestä kun miestä ajatuksen tasolla kiihottaa...
ja ps. erektiota sitä tässä mtös pelkää. mitä naiset ajattelloo, jos kesken löylynheitön alkaa sykkimään ja nykimään vasten kiulunvartta??? Nolloo??
Kommentit (11)
jos tirkistelet toisten rintoja ja haaveilet niistä, niin varmaan seisookin. Mut entäs sitten? oottelet löylyssä niin kauan, et lopettaa sen seisomisen. Sanot toisille, et sori, mulla jöpöttää, oottelen täs rauhassa.
Sekasauna tarkoittaa sitä, että miehet ovat alasti ja naiset pukeissa. Siksi menen seuraavan kerran yhteissaunaan vasta, kun kaikki naiset ovat ensin riisuutuneet.
Terveisin alastonmallinakin työskennellyt mies.
minä,me ollaan totuttu yhteis saunasta,se sauna on meille suomalaisille luonnollinen asia ei sinne mennä katteleen sukupuolielimiä eikä tissejä,saunotaan ja peseydytään ja kaikki ollaan puhtaita.
missä lie olet saunonu? meillä on yhteissauna sinne ei tulla muuten kuin alasti siellä ei katella toisia mitekään erikoisesti,löylyt sit pesu näin suomalaiset on tehny kauan,tullaan tekemään.
Jos saunoo sukulaisten kanssa tai supertutussa kaveriporukassa niin eroottiset asiat eivät ole mielessä. Jos yhteissaunoo vieraiden ihmisten, työkavereiden tai opiskelukaveriden kanssa taikka kotibileissä joidenkin vähän tuntemattomampien kanssa niin sitten oikin olla vaikeampaa pitää mielikuvitus kurissa.
M38
Olin kerran Lopella Räyskälässä lentokeskuksella eräässä tapahtumassa. Siellä on tapana järjestää kolme saunavuoroa, naisten, miesten ja sekasauna. Tapahtumamme päättyi niin että pääsimme saunomaan aivan miesten vuoron lopulla. Kohta alkoi sitten tulla sekasuna porukkaa ja oli tupa liki täynnä. Tunnelma oli vapautunut ja ei mitenkään seksistinen. Porukassa oli valtaosa 20-35 v ja naisia oli jopa enemmistö. Olin yllättynyt miten mukava oli fiilis ja heitimme hyvää läppää! Suosittelen !!!!
Itse on tullut käytyä melkein koko ikäni (olen mies 37v), sekä sukulaisten että ystävien kanssa... Tuntuu siltä että se on luonnollista joissakin piireissä, kun taas vähemmän tavallista muissa, esim. vaimoni ei ollut niin paljoa käynyt ennen kuin tavattiin.
Tottakai voi olla kiinnostavaa tai jännää nähdä alastomuutta, mutta loppujen lopuksi ei tule niin paljoa ajateltua seksiä. Yleensä yhteissaunassa jutellaan asioista aivan kuin muissakin saunoissa ja yleensä ajatukset liittyvät keskusteluun.
Joskus nuorena jännitti ennen saunaa että mitä jos alkaa seisomaan, mutta jostain syystä ei tullut ajatelleksi koko asiaa itse saunassa. Luulen että se on aika yksilöllistä.
Sauna on saunomista, ei seksiä varten. Olen mies, enkä muista koskaan kiihottuneeni saunassa paitsi nuorempana kahdestaan oman naisen kanssa. Yhteissaunominen on siis minusta mukava juttu, mutta ajatusmaailmasi siitä, että se olisi tussun katselua ja erektion piilottelua, on tosi vieras.
Relaa siis.
En suosittele yhteissaunaa sellaiselle, jonka mielestä saunominen on sukuelinten tirkistelyä varten. Minulle sauna on rentoutumista varten, olin siellä sitten yksin, kaksin tai isommalla joukolla. Missään kännisessä kikkelivitsejä murjovassa porukassa en edes menisi saunaan.
Ei siellä tosiaan pahasti seksi tule mieleen, itselläni saunassa tulee sellainen meditatiivinen mielentila luonnostaan. Kyllähän sitä vähän saattaa vilkaista "varastoon", jos on oikein laadukkaita vastakkaisen sukupuolen edustajia :).
Mutta yleensä saanut yhteissaunassa kontrolloitua pikkuveitikan käytöksen yllättävänkin helposti, kun saunan ulkopuolella tuppaa jopo keulimaan turhankin herkästi visuaalisista ärsykkeistä.
Typeriä vastauksia nämä "seksi ei kuulu saunaan" tai "jos sul stondaa saunassa niin oot pervo tirkistelijä". Kertokaa se lerssilleni.
Jos olen alastomassa sekasaunassa itseni ikäisten parikymppisten naisten kanssa, en pysty hallitsemaan veitikkaani vaikka kuinka haluaisin. Entä jos se penis vaan stondaa, vaikka kuinka yrittäis katsella seiniä ja kattoa?? Noloahan se on. Paha, kun en ole tottunut saunomaan sekasaunoissa.
Ja joskus tulee tilanteita, jolloin sekasaunasta ei voi kieltäytyä tai olet outo. Pitää kokeilla vielä kunnon perskännejä, auttaiskohan asiaan. :(