Jos miehesi on kaverillaan ja sanoo ettei mene enää kauaa?
Niin kauanko hänellä todellisuudessa kestää?
Ihan vaan vertailupohjalta, omani sanoi noin kun soitin 19.00. Miehet..
Kommentit (10)
en ole koskaan soittanut miehen perään. Tulee kotiin kun tulee, aikuinen mies eikä vahdittava.
Miehet..
Kun naisiahan ei koskaan saa odottaa mihinkään.
Harvemmin kuitenkaan lähtö venyy yli puolen tunnin, mutta on sitäkin nähty...
Ellei sitten ole sovittua yhteistä menoa. Mieheni on aikuinen, eikä hänellä ole kotiintuloaikoja.
Mun mies ei kaljoittele, istu baareissa tai polta tupakkaa, mutta tuo sama pahe hänellä on. Ikinä ei ole paikalla silloin, kun lupaa. Vuosikausien tappelujen jälkeen on hieman parantanut tapojaan. Jos meillä on joku TOSI tärkeä meno, niin laittaa kännykkäänsä tuntia aikaisemmin hälytyksen ennen kuin hänen pitäisi lähteä, niin silloin saattaa olla ajoissa tai jopa etuajassa.
riippuu mitä tapahtuu tuon sanomisen jälkeen.
tuntia saa odotella! joten enää en odottele tulee ku tulee, oon päättäny etten jäkätä siitä ku muutenki harvoin käy ulkona. saa sit varautua samaan odotteluun ku ite meen ulos :D
Ei kestä kauan tai lähden heti tarkoittaa alle kymmentä minuuttia. Muuten kertoo ajan kauan kestää tai sitten sanoo soittavansa kun pääsee lähtemään pysyen annetuissa ajoissa. Minä en samaan pysty ikinä ja siksi salaa toivon että mieskin edes kerran lipsuisi.
"lähden just" tarkoittaa tuntia.