Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko työhösi ikinä kuulunut vessojen siivoamista?

Vierailija
09.08.2012 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena siivosin paperitehtaalla monena kesänä, myös niitä vessoja.

Vierailija
2/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoana toimistotyöntekijänä, ja ainoana työntekijänä, piti kerran viikossa siivota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä on, ihan yleisten tilojen vessoja. Ja sen voin sanoa, että jotkut ihmiset on... noh... en löydä sanoja kuvaamaan sitä sotkua, mitä olen joutunut putsaamaan. Onneksi ei sitä enää tarvitse tehdä.

Vierailija
4/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siivonnut erästä elektroniikkatehdasta. Myös niitä vessoja.

Vierailija
5/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen vanhainkodissa ja vessat siivotaan päivittäin. Joskus se olen minä, joskus joku muu hoitaja.

Vierailija
6/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
7/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana siivosin baareissa ja mm. linja-autoasemalle. Baarissa etenkin miehet keksivät kaikkea luovaa jäynää miten saada pönttö reunoja myöten täyteen p*skaa ja oksennusta, linja-autoasemalla pöntöt oli aina jostain syystä kuorrutettu kovettuneella ripulip*skalla. Sitä sitten raaputtelin irti.

Nykyään lähihoitajana vanhainkodissa siivoan vessoja. Joskus ne ovat ihan vain peruskäytössä likaantuneita, joskus joku asukas päättää sotkea sillä itsellään koko vessan ja puoli huonettakin. Herttaista.

Vierailija
8/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ja niiden vanhemmat on epäsiistejä.

Vierailija
9/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laitoshuoltaja ja siivoan vessoja päivittäin. Harvemmin tulee vastaan mitään massiivista katastrofia, vaan vessan pesu on rutiini siinä missä muukin siivous.

Vierailija
10/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana siivosin baareissa ja mm. linja-autoasemalle. Baarissa etenkin miehet keksivät kaikkea luovaa jäynää miten saada pönttö reunoja myöten täyteen p*skaa ja oksennusta, linja-autoasemalla pöntöt oli aina jostain syystä kuorrutettu kovettuneella ripulip*skalla. Sitä sitten raaputtelin irti.

Nykyään lähihoitajana vanhainkodissa siivoan vessoja. Joskus ne ovat ihan vain peruskäytössä likaantuneita, joskus joku asukas päättää sotkea sillä itsellään koko vessan ja puoli huonettakin. Herttaista.

että siivoan yksityisillä lääkäriasemilla, enkä vaikkapa baareissa.

T. Se laitoshuoltaja

Vierailija
11/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nuorena työskennellyt siivoojana ja päiväkotiapulaisena.

Vierailija
12/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäisenä olin parina kesänä leirintäalueella töissä ja hommaan kuului myös yleisten vessojen ja suihkujen siivousta.

En muista mitään kauhuja kokeneeni. Kumihanskat käteen ja menoks :) Klooria kun lorautti pönttöön, niin jo pysyi hyvin hajut poissa seuraavan päivän siivoukseen asti.

Vierailija
13/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa asuntolaa ja myöhemmin opiskellessa hyttisiivousta:) Sanomattakin selvää, että en koskaan mene laivan vessaan paljain jaloin-liika tieto on pahasta..

Vierailija
14/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

putsata pöntön ja muutakin. :)

Vierailija
15/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pari vuotta keikkaa kotisiivousfirmassa. Ja melkein sääntönä oli mitä suurempi ja näyttävämpi kämppä oli,sitä likaisemmat oli vesatkin

Vierailija
16/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuuluu työhön siinä missä muutkin työtehtävät. Meillä oli hyvin siivotut vessat ja saatiin niistä joskus kiitostakin esimiestaholta. Tosin siellä paikassa asiakkaat ei kauheesti sotanneet niitä.

On sitten työkokemusta sellaisestakin paikasta, jossa löytyi vessasta käytetty huumepiikki ja yhdestä paikasta käytetty kortsu (yöks!).

Vierailija
17/23 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperimiesten, mielisairaiden ja vanhuksien. Suomessa on aika paljon vessoja, ja ne on siivottava.

Vierailija
18/23 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä kosakaan tullut eteen mitään todella kamalaa. Palkka on kyllä siivoojilla ihan liian huono, tonni kuussa käteen, sillä ei oikein elä.

Vierailija
19/23 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoltoasemalla työtehtäviin.

Vierailija
20/23 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin kaksi kesää toimistoja kun olin 16v ja 17v. Kyllä muuten käy vessojen siivous näppärästi kotonakin tolla harjoittelulla.