Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söin toistakymmentä vuotta yhdistelmä ja minipillereitä.

Vierailija
09.08.2012 |

Sitten päätin lopettaa nuo minipillerit, jotka viimeksi minulla oli. Koin, että niistä oli enempi haittaa kuin hyötyä. Noh, vuoden olin ilman hormonaalista ehkäisyä, ja menkkoja ei kuulunut. Tai joo, sellasta todella todella niukkaa ja harvoin. Noh, hakeuduin lääkärille, josko sillä olis ollu idea miten saada kunnon menkat alkamaan. Sain terolutit, joita söin puoli vuotta pillerin päivässä. Ei muutosta edelliseen. Hakeuduin taas lääkärille. Nyt määräs minulle nuo YAZ:it. Vaikka niin vannoin etten enää ikänäni syö mitään pillereitä kun moisen saivat aikaan. Noh, sovittiin, että kokeilen näitä jonkun kuukauden ja jos menkat alkaa, niin hyvä. Jos ei muutosta edelleenkään, niin takas lekuriin. Ohje oli, että pillerit voi aloittaa heti. 3kpl päivässä 7 päivän ajan, sitten 7 päivän tauko ja siitä sit jatkaa pilleri päivässä tyylillä. Soitan kyllä huomenna perään, mutta kysyn kuitenkin täälläkin. Tuon 7 päivän tauon kun olen pitänyt, niin pitäisköhän mun jatkaa tolla vajaalla levyllä, johon siis tolla tyylillä tulis jäämään 3 v.pun ja 4 valk. pilleriä. Kertokaa kokemuksia nimenomaan jos olette syöneet noita menkkojen aikaansaamiseksi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla