Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverilla valvottava vauva mutta ei anna mun auttaa.

Vierailija
09.08.2012 |

Kaveri valittaa väsymystään kun vauva valvottaa. Olen monta kerta ehdottanut, että voin mennä vauvan kanssa lenkille jotta saisi levättyä hetken. Olen ehdottanut kodinhoitoapua, kauppa-apua, hoitoapua ja vaikka mitä. Mikään ei kelpaa mutta valittaa kyllä.

Millä saisi tajuamaan, että en halua tungetella mutta haluan vaan auttaa ettei väsymys mene pahemmaksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autat parhaiten kuuntelemalla, jos hän kerran kokee, että valittaminen auttaa tällä hetkellä parhaiten.

Kyllä sit kun tilanne on tarpeeksi rankka, pyytää apua.

Vierailija
2/4 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujauta salaa unilääkettä kaverin kahviin. Kun hän nukkuu, kidnappaa vauva ja hoida sitä salaa. Imetä sitä. Maitoa lähtee kyllä tulemaan, kun sitkeästi yrität. Toista päivittäin. Kaveri saa levätä ja sinä saat auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujauta salaa unilääkettä kaverin kahviin. Kun hän nukkuu, kidnappaa vauva ja hoida sitä salaa. Imetä sitä. Maitoa lähtee kyllä tulemaan, kun sitkeästi yrität. Toista päivittäin. Kaveri saa levätä ja sinä saat auttaa.

Huomaa että sä olet sellanen mammasti joka ei ennen 10v ikää uskalla jättää mussukkaansa kenellekkään. Se menee rikki, jos äiti ei ole 24/7 vieressä. Ja mieskin tykkää.. äiti, äiti, äiti. Huoh.

Vierailija
4/4 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi ei ehkä osaa ottaa todesta avuntarjontaasi, vaan ajattelee, että sanot vain muodon vuoksi. Ehdota konkreettista "huomenna klo xx tulen ja vien vauvan lenkille" tmv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme