Montako textiviestiä kuussa riittää 12v kännykkään?
Minulla itsellä on vain 250 ja en käytä kaikkia. Nyt tytöllä on 1000 ja hinkuu rajoittamatonta, mutta en haluaisi maksaa sitä.
Kommentit (13)
300 eli tuo tuhat on kyllä ihan tarpeeksi!! Voit sanoa että enempää ei tule. Piste. Jos ylittyy niin maksaa ylimenneet itse.
mutta hyvin yksilöllistähän tuo on.
Olen opettanut lapsille, että lyhyen asian voi nopsasti soittaakin, ettei tule sellaista edestakas-viestittelyä. Ja myös sen, että netissä chattaillaan, ei puhelimella.
tarvi maksaa, jos se ei sinusta ole tarpeellista. Eikö sillä lapsella ole muuta tekemistä???
Ne nuoret joilla on älypuhelin ja nettiliittymä käyttävät WhatsApp sovellusta jolloin tieto kulkee nettiliittymän kautta. Se on rajoittamaton ja on myös ryhmächat ym.
Oma 12v tyttö kirjoittelee alle 30 viestiä kuukaudessa. Kavereita voi tavata oikeastikin eikä tekstareilla.
Jos ei kotona omalla läppärillä ja PC:llä kerkee oleen netissä, sitten vaan saa olla. Meillä maksaa jo ihan hirveesti muutenkin koko perheen netit ja kännykät. Kamalaa rahan tuhlausta, kun ilmankin ihan hyvin tulisi toimeen. Tiedän olevani ihan ainoa niuho äiti :0) ap.
Ja ikävä kyllä on rajat paukkuneet usein. Ja ne paketin ylimenevät vasta kalliita onkin! 12-v pojalla oli just yli tuhat tekstaria ja 14-v tytöllä jotain 800. Saivat kyllä sellaset ukaadit, että nyt on pysyneet hyvin alle tuon 500. Ota tarpeeksi suuri. Toisaalta, hyvä niiden on tottua, ettei joka viestiin tarvii vastata ok tai hymiöllä!
Mun 16-vuotiaalla on 1350 viestiä eikä riitä Taas on tullut jo ainakin 100 viestillä ylitys
selittää, että joka kysymystä ei tarvitse eri viestillä lähettää. Jos yhden vietin pituus saa olla n. 160 kirjainta, on opittava tekeen lyhyitä lauseita ja monta samaan viestiin. Toivottavasti oppii!! ap.
Ja ikävä kyllä on rajat paukkuneet usein. Ja ne paketin ylimenevät vasta kalliita onkin! 12-v pojalla oli just yli tuhat tekstaria ja 14-v tytöllä jotain 800. Saivat kyllä sellaset ukaadit, että nyt on pysyneet hyvin alle tuon 500. Ota tarpeeksi suuri. Toisaalta, hyvä niiden on tottua, ettei joka viestiin tarvii vastata ok tai hymiöllä!
Tyttö on ihan mahdoton tekstailemaan, vaikka kavereitten kanssa viettää kaiket ajat. Sitä aina ihmettelenkin, että missä välissä se ehtii puhelintaan näprätä. - 8
ei paljoa soita vaan tekstaa kaiken, niin netti kännykässä voi tulla halvemmaksikin. Minä käytän kännykkää pääasiassa kännymesellä chattailyyn, ei maksa kuin sen kiinteän nettikuukausimaksun verran ja voin lähetellä niin paljon viestejä kuin haluan, vaikka niitä pelkkiä hymiöitä.
Esim. Saunalahdella vaikuttaisi olevan nyt 15,90 kuussa yksi hyvä kännykkä + nettiliittymä, ei kovin paha hinta rajoittamattomista viesteistä. Toki normaalit puhelut ja tekstiviestit maksavat sitten siihen päälle, mutta jos niitä ei paljoa laita niin halvaksi tulee. On siellä sitten niitä pakettejakin missä on netin lisäksi joku määrä viestejä per kuukausi.
Jos ei kotona omalla läppärillä ja PC:llä kerkee oleen netissä, sitten vaan saa olla. Meillä maksaa jo ihan hirveesti muutenkin koko perheen netit ja kännykät. Kamalaa rahan tuhlausta, kun ilmankin ihan hyvin tulisi toimeen. Tiedän olevani ihan ainoa niuho äiti :0) ap.
Jos haluavat enemmän, niin maksavat itse omista taskurahoistaan.