Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurjaa elämää

Vierailija
09.08.2012 |

mies ei halua seksiä kuin 1-2 kertaa viikossa, tyydytä itseäni 1-3 kertaa päivässä, joskus yritän etten masturboi, että jos illalla sattuisi saamaan. No jos ei niin käy, hiivin vessaan ja hoidan hommat kotiin. Salaa.

Pettää en halua, kun ei se kuulu parisuhteeseen, mies osaa sänkyhommat jne. Minä teen aloitteet, mutta haluan että mieskin tekee aloitetta, koska se saa tuntemaan halutuksi.

Joskus tuntuu että mies suostuu hommiin vain siksi kun vonkaan....

äh.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä. Vaimolle seksi tuntuu olevan vain aviollinen velvollisuus. Minä teen aloitteet, mutta joskus olisi kiva tuntea olonsa myös halutuksi kuten kirjoitat.

Vierailija
2/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö sinänsä hyvää makaroonilaatikkoa vuodesta toiseen, ajatukset eivät pyöri sen ympärillä, vaikka olisikin nälkä. Sen takia olisi hyvä käydä välillä muissa pöydissä napsimassa herkkuja. Itse en ole käynyt, vaikka mieli tekisikin. Vaimo on käynyt ja se mutkisti asioita huomattavasti. Makaroonilaatikko maistuu entistä puisevammalta. Pahin nälkähän sillä lähtee, mutta kun on kulinaristi, niin jotain jää puuttumaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:

eilenkin teki mieli, mutta ei, yksi nukahti sohvalle...

kaksi viikkoa takana.kai minä olen epähaluttava.

Vierailija
4/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei halua seksiä kuin 1-2 kertaa viikossa, tyydytä itseäni 1-3 kertaa päivässä, joskus yritän etten masturboi, että jos illalla sattuisi saamaan. No jos ei niin käy, hiivin vessaan ja hoidan hommat kotiin. Salaa.

Pettää en halua, kun ei se kuulu parisuhteeseen, mies osaa sänkyhommat jne. Minä teen aloitteet, mutta haluan että mieskin tekee aloitetta, koska se saa tuntemaan halutuksi.

Joskus tuntuu että mies suostuu hommiin vain siksi kun vonkaan....

äh.

Jos seksiä on vaikka kaks kertaa viikossa sehän tekee 14 kertaa viikossa, ja kuukauden aikana 56 kertaa.

Kuka tuota uskoo?, saatikka vuoden aikana.

Johan siinä kyllästyy saman ihmisen kanssa tahkominen.

Mielestä miehesi on realistinen, meillä on tuota luokka 1-2 kertaa viikko.

Kummasti se vaan riittää.

Teidän seksielämästänne en tiedä onko se työntö veto ja ravistus???

Vierailija
5/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on outoja suomessa.. mikään ei tunnu riittävän tai kelpaavan.

Vierailija
6/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä on vaikka kaks kertaa viikossa sehän tekee 14 kertaa viikossa,

Mites se matematiikka taas menikään? Samaa mieltä kyllä olen. Aika luksusta.

Vierailija
7/7 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilenkin vihjailin pitkin iltaa ja ihan sanoin suoraan että tekee ihan sairaasti mieli. Niin, ei...

Tällä hetkellä peli vie voiton minun kanssa leikkimisestä. Pikaiset oli alkuviikosta, kun hänellä paineet kovilla... minä kerennyt mukaan ollenkaan :(

Tänään taidan ottaa suosiolla unilääkkeen että saan nukuttua, viime yö meni himoja laannuttaessa ja valvoessa.