Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitääkö mun nyt tappaa itseni kun otin ruman miehen?

Vierailija
09.08.2012 |

On ihan ok isä lapsille mutta meillä ei ole seksielämää eikä muutakaan kodin ulkopuolista elämää. En rakasta miestäni. Lasten takia ollaan yhdessä ja yhteisen omaisuuden. Olen vaan luuseri. =( Tein ison virheen elämässäni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman miehen vaimon vastaus

Mitä väliä miehen ulkomuodolla on? Status ja varallisuushan ovat miehessä tärkeintä!

no, jotkut joutuu tyytymään... onneksi Suomessa on koko ajan vähemmän ja vähemmän naisia jotka luulee, että tähän perinteiseen ansaan kannattaa pudota.

Kandee olla taloudellisesti omavarainen ja hankkia mies muilla kuin status-/potentiaalinen elättäjä -kriteereillä

Ei elämässä valita läheisiä ihmisiä ulkonäön mukaan. Jos sinä tuon mukaan valitset aviopuolison niin huonosti menee. Ei ihme että ihmisillä menee huonosti. Sinä varmaan erot jos miehesi joutuu onnettomuuteen ja naamasta palaa osa? Kun se ei ole enää komea. Lapsellista. Varsinkin kun suurin osa suomen naisista ovat itse hyvin kaukana kaunottarista. Mitä vielä? Iso penis? Siinähän tärkeimmät asiat onkin vai mitä?

Vierailija
2/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytynee muitakin ratkaisujan tilanteen ratkaisuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsensä tappaminen on ns. viimeinen konsti. siihen siis vasta kun kaikki muu on yritetty. SElvästi seuraavat keinot vielä käyttämättä:

1. Ero

2. salasuhde

3. huonon suhteen kompensointi sillä, että hurahtaa intensiivisesti johonkin harrastukseen

4. Kärpässienisoppa ukolle (tätä EN suosittele)

Vierailija
4/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä miehen ulkomuodolla on? Status ja varallisuushan ovat miehessä tärkeintä!

Vierailija
5/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se miehen rumuuskaan ole enää niin häiritsevä

Vierailija
6/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on sentään ollut seksiä, että on sentään lapsia tullut. Minä haluaisin lapsia, mutta kun ei ole seksiä, koska mieheni mielestä minä olen yököttävän lihava. Olen 174/66 ja väsynyt yrittämään olla 54 kiloinen, koska en kelpaisi sittenkään..

Vierailija
8/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman miehen vaimon vastaus

no, jotkut joutuu tyytymään... onneksi Suomessa on koko ajan vähemmän ja vähemmän naisia jotka luulee, että tähän perinteiseen ansaan kannattaa pudota.

Kandee olla taloudellisesti omavarainen ja hankkia mies muilla kuin status-/potentiaalinen elättäjä -kriteereillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi